Onderwerp: bruidstaart - ik krijg de smaak te pakken :)
Riep ik vorig jaar na mijn 1e bruidstaart nog, dat dat waarschijnlijk de laatste was die ik zou maken.....inmiddels heb ik de smaak te pakken en mocht ik vandaag mijn 5e bruidsopdracht afleveren.
Taart van 20 cm + 50 cupcakes gevuld met champagnecréme en frambozen/frambozenjam. De kleur van de dag was paars, dus die mocht in verschillende tinten gebruikt worden en toegevoegd met wit en zilver. Verder wilden ze graag de tulp terug laten komen, als herinnering aan haar moeder.
Zelf vind ik de cupcakes weer erg goed gelukt, over de taart zelf ben ik matig tevreden... 1e keer een rozenbol en dat vond ik wel leuk, had hem alleen niet helemaal goed gestut waardoor hij in de achterkant wat in de taart zakte Ook was ik vergeten een mooie onderplaat te bestellen, dus ik moest hem zo aanpakken om hem op de standaard te zetten, en dat ging jammer genoeg niet zonder een deuk in de zijkant
Leermomentje voor de volgende keer!
Genoeg gekletst weer, dit is het geheel! (wederom met dank aan mijn man voor de taartenstandaard )
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~