1

Onderwerp: bruidstaart - ik krijg de smaak te pakken :)

Riep ik vorig jaar na mijn 1e bruidstaart nog, dat dat waarschijnlijk de laatste was die ik zou maken.....inmiddels heb ik de smaak te pakken en mocht ik vandaag mijn 5e bruidsopdracht afleveren.

Taart van 20 cm + 50 cupcakes gevuld met champagnecréme en frambozen/frambozenjam. De kleur van de dag was paars, dus die mocht in verschillende tinten gebruikt worden en toegevoegd met wit en zilver. Verder wilden ze graag de tulp terug laten komen, als herinnering aan haar moeder.

Zelf vind ik de cupcakes weer erg goed gelukt, over de taart zelf ben ik matig tevreden... 1e keer een rozenbol en dat vond ik wel leuk, had hem alleen niet helemaal goed gestut waardoor hij in de achterkant wat in de taart zakte :o  Ook was ik vergeten een mooie onderplaat te bestellen, dus ik moest hem zo aanpakken om hem op de standaard te zetten, en dat ging jammer genoeg niet zonder een deuk in de zijkant :nooo  Leermomentje voor de volgende keer!

Genoeg gekletst weer, dit is het geheel! (wederom met dank aan mijn man voor de taartenstandaard  :Y )

http://img837.imageshack.us/img837/4995/005ag.jpg

http://img576.imageshack.us/img576/2321/006wk.jpg

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: bruidstaart - ik krijg de smaak te pakken :)

Leuk geheel zo! En ja, zo leer je iedere keer weer dingen bij. Op naar de 6de maar dan!

Groetjes, Marjan

3

Mooie combinatie met al die tinten paars!  :thumb:

Van die "leermomenten" is op de foto niets te zien!  ;)

ooh die kleur en die rozen! de cuppies zijn ook super
echt een geheel met elkaar

liefs marieke

5

Leuk!!
De letters zijn dat molds van FI? Vind ze wel erg leuk..

Heel mooi!!Prachtig die rozen en bloemen! :thumb:  :thumb:  :thumb:

7

Heel erg leuk!

8

Joyce84 schreef:

Leuk!!
De letters zijn dat molds van FI? Vind ze wel erg leuk..

Ja klopt, maar ik vind ze echt verschrikkelijk om mee te werken :x
De sierlijke letters waren te groot voor op de taart en de strakke letters vond ik niet mooi, vandaar deze keuze.
Maar ik moet ze altijd in de vriezer leggen, anders krijg ik ze er niet mooi uit. Dan moeten ze drogen omdat ze gaan zweten, dan kun je er niets mee, en als ze droog zijn moet je weer opletten dat ze niet té lang liggen want dan breken ze in stukjes :s

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

9

Ik vind het geweldig!

I love pie!!

10

ik vind je kleuren heel erg mooi en je cuppies zijn geweldig...heel mooi geheel zo

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

11

Prachtig Inge....Een ECHTE creataart!!! ;-)

Heb trouwens ook nog die mould liggen...idd een CRIME!!  :mad:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

12

heel mooi!!! ik vind de letters ook erg leuk!