1

Onderwerp: Wat een stress.....

De zoon van mijn vriendin trouwde en ik mocht daarvoor mijn eerste bruidstaart maken. Maar wat een stress! Ik had nachtmerries over het vervoer, 'k was bang dat de hele boel door elkaar gehutseld werd in de achterbak (ik moest een uur met die 4-delige taart rijden en wat zaten er opeens veel kuilen en hobbels in de weg!).  :s
Maar de taart kwam tot mijn grote verbazing net zo uit de auto als dat-ie erin gegaan was.
De bruid wist precies wat ze wilde, en de topper werd aangeleverd.
De moeite werd wel beloond, want wat een enthousiaste reacties, terwijl ik dan dacht: kijk maar niet te goed, want dan zie je heel wat oneffenheden! Ik heb er zelf heel wat van geleerd!
De onderste taart is 35 cm, de bovenste 20 cm. Alles gevuld met vanillecreme en frambozenjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DYROQZQA.jpg

2

Re: Wat een stress.....

Zo op de foto ziet ie er prima uit hoor!

wauwie, een romantische bruid hoor! mooi dat wit en roze...

liefs marieke

ZE is heel mooi!En van oneffenheden niets te zien hoor!! :thumb:

5

Hey .... daar is tie dan! Fijn dat 't allemaal gelukt is. Hij is mooi geworden hoor en die stress .... die verdwijnt naar mate je d'r meer maakt echt wel.
Herkenbaar trouwens je ervaring met het vervoer. Drempels, hobbels, rotondes .... nooit geweten dat dat er zoveel waren! Ik moet nodig zo'n sticker met 'cake on board' voor op m'n auto hebben. Ik rijd soms nl. echt als een oud omaatje :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

mooie taart hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

mooi hoor! Ik ken het dat rijden met taarten, het kost je gelijk vijf jaar van je leven.

Ik vind alleen het kleedje zo lelijk :+

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

8

Bedankt voor jullie reacties, leuk!!

glashill schreef:

........
Herkenbaar trouwens je ervaring met het vervoer. Drempels, hobbels, rotondes .... nooit geweten dat dat er zoveel waren! Ik moet nodig zo'n sticker met 'cake on board' voor op m'n auto hebben. Ik rijd soms nl. echt als een oud omaatje :lol:

Ja, ha ha, zo reed ik dus ook en ik ga voortaan proberen om me niet meer te ergeren aan de slome slakken op de weg, want die hebben vast allemaal bruidstaarten in de kofferbak!   :lol:  :lol:  :lol:

9

Mooie taart!!

10

InekeGoe schreef:

Bedankt voor jullie reacties, leuk!!

glashill schreef:

........

Ja, ha ha, zo reed ik dus ook en ik ga voortaan proberen om me niet meer te ergeren aan de slome slakken op de weg, want die hebben vast allemaal bruidstaarten in de kofferbak!   :lol:  :lol:  :lol:

Sterker nog: vorige keer reed d'r zo'n slome duikelaar voor me en ik zat daar een beetje over te brommen. Zegt m'n zoon: ja mam, je kan nou wel gaan zitten mopperen, maar als jij een taart achterin hebt staan rij je nog veeeeeeeeel langzamer. Sindsdien zeg ik altijd ... ach, hij rijd wel langzaam, maar je weet maar nooit wat er in z'n achterbak ligt :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

11

Mooie taarten

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

12

Nou die is harstikke mooi geworden! :thumb: