Onderwerp: Het afleveren ging moeilijker dan het maken: 1e bruidstaart
Hallo allemaal,
Deze wil ik graag aan jullie laten zien. Het is mijn eerste bruidstaart! In strandthema en de bruid hield wel van de glanspoeders. Al zijn die niet zo goed te zien op de foto helaas.
Nu ben ik zo'n 3,5 dag bezig geweest met deze taart:
Dat is vrij lang, maar dat vond ik het wel waard. Ik kan het nog niet sneller! Gevuld met luxe banketbakkersroom, heeeel veel verse aardbeien en een laag aardbeienjam. Met dank aan Patricia voor het uitlenen van haar parelrandmold en aan de rest van het forum voor de inspiratie!
Maar het brengen van de taart naar de strandtent had nogal wat tegenslag! We hadden op Google maps opgezocht dat het paviljoen ter hoogte van het Kurhaus lag. Nou mooi niet dus, het lag 10 minuten verder. Ik lopen met de onderste 30x30 cm taart in mijn armen, ca 5 kilo schat ik, maar het leken er wel 15!
Ik vervolgens mijn man bellen die met de rest nog verder weg stond met de auto. Ik zeg ik loop wel naar de hoofdweg toe. Nou ook mooi niet, want ik raakte verstrikt in een wirwar van straatjes. Ik weer terug en weer bellen. Uiteindelijk elkaar toch nog gevonden zodat ik de taart kon stapelen. Helemaal verzuurde spieren in mijn armen van het sjouwen, en in mijn benen van het heen en weer rennen. En de tijd begon een beetje te dringen!
Gelukkig net op tijd neergezet, alleen had de onderste taart wel twee krassen aan de zijkant door dat gesjouw . Nog geprobeerd het een beetje weg te werken, wat redelijk was gelukt. Maar vond het wel heel jammer!
Hoop dat het bruidspaar er wel tevreden mee was!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Chantal
www.colourfulcakes.nl