1

Onderwerp: Pip-taart voor ons (bijna jarige) meisje

Nou ja, bíjna jarig...het duurt nog een maand  ;)

Maar dan wordt Sylke 1 jaar! En dan vieren we niet alleen haar eerste (waar blijft de tijd?) verjaardag maar óók mijn 1-jarig taartjubileum!

Om alvast een beetje te oefenen voor de ge-wel-dige Pip-stapeltaart die ik voor haar verjaardag in m'n hoofd heb, vandaag een 20-cm oefentaart, gevuld met 2 lagen botercrème met bosvruchtensmaak, 2 lagen Zwitserse room met daaronder een laag zelfgemaakte aardbeienjam en erop een laag verse aardbeien én 1 laag Zwitserse room met daaronder een laagje lemon curd. JUMMIE!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KXNU7IRV.jpg

En ja, haar kamertje is helemaal into Pip, zó schattig!

2

Re: Pip-taart voor ons (bijna jarige) meisje

Leuke taart, dat komt vast helemaal goed  :thumb:

3

Ik vind hem super ben benieuwd naar de "echte"over een maand

Lieve groetjes van Nicole

4

kan alleen maar zeggen....ooooooohhhhh. Ik moet nog hard oefenen zie ik wel

5

hoeveel lagen heb je er in gedaan??? Allemachtig! Maar wat een leuke taart en hij zal zeker zo goed smaken als hij er uit ziet...een plaatje

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Judy schreef:

hoeveel lagen heb je er in gedaan??? Allemachtig! Maar wat een leuke taart en hij zal zeker zo goed smaken als hij er uit ziet...een plaatje

De taart is gevuld met 5 lagen! Ik krijg in mijn 20cm springvorm enorm hoge kapsels, minstens 10cm! En dan heb ik bij deze taart of nog het ietwat scheve kapje eraf gesneden...
Bij zulke hoge en met veel lagen gevulde taarten moet je niet al te grote stukken afsnijden, hihi.

Mooie taart! Ben ook benieuwd naar de echte topper!

Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!

8

Mooi taartje!