1

Onderwerp: Een bruidstaart. Maar dan anders.....

Ca. een 1/2 jaar geleden kreeg ik het verzoek van de instructrice van de plaatselijke rijvereniging of ik haar bruidstaart wilde maken. Maar het mocht geen tradionele zijn maar geheel in westernstijl. De hele dag stond namelijk in het teken van western en de trouwlokatie, een binnenmanege, zou helemaal tot een reuze saloon worden omgebouwd.

Heb haar gevraagd of ik in de details wel mocht laten zien dat het om een bruisdtaart zou gaan en dat was prima zolang het maar niet 'truttig' en 'zoetjes' werd maar stoer!

Dit is hem geworden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K83PILCH.jpg

In de kleine details komt de 'bruidstaart' terug; hartjes ipv sterren op de westernhoeden; hartjes ipv spijkers op de broekzakken; LOVE in de sheriffsterren en JUST MARRIED op de stoere gesp van de riem:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YEGZABUA.jpg

en hij paste perfect tussen de decors:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FDCQUEKD.jpg

De taart stond wel op een 'enge' bepaald niet stabiele plek namelijk op een wiebelende statafel die weer op wiebelende houten vlonders stond. Door het voorgaande en de hoge omgevingstemperatuur van meer 30graden bleef het hoefijzer jammer genoeg niet staan en brak in 3 stukken. Ik heb toen als een puzzek bovenop gelegd....

Desondanks vond het bruidspaar het doodzonde om de taart aan te snijden en vroegen mij me om ze daarbij te helpen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-B6BYTJQO.jpg

2

Re: Een bruidstaart. Maar dan anders.....

Wat een originele taart en meid wat ben je los gegaan op de details. Volgens mij was dit echt een leukerd om te maken!

:thumb:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

3

Prachtig!!! Hij is onzettend leuk uitgevoerd, hele mooie details. Petje af!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

4

Wat ontzettend creatief bedacht!

Hartstikke leuk die details, echt een toptaart die zeker niet zoetzappig is maar wel knetter origineel  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Hoi,

Ik vind het erg leuk geworden, vooral die met die riem is erg leuk.

6

wat is die gaaf, en die details zijn helemaal super.

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

Wat een leuke opdracht zeg.
En wat is de taart gaaf geworden!
Leuk zo'n speciale bruidstaart :Y

Jammie, jammie!

8

Helemaal niet mijn smaak, maar ow wat is deze mooi gemaakt!! Heel erg leuk en de details zijn super...

9

Wat een pracht van een taart!
En wat een heerlijke opdarcht moet dat zijn, om je zo op allerlei creatieve ideetjes uit te mogen leven. TOP!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

GEWELDIG!!!Hij is heel  mooi uitgevoerd :D

Be in love with what you have

11

Wauw wat een originele bruidstaart seg! Prachtig gemaakt  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

12

Echt helemaal geweldig!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

13

:thumb:  :Y

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

14

Wat een prachtige uitvoering van de wensen van de klant. Super dat je er door de details toch echt een bruidstaart van hebt weten te maken. Heel mooi gedaan!

15

Super orgineel!!!
Mooi gedaan hoor!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

16

Echt leuk!

Groet, Jolanda

17

Ontzettend mooi !!!

Groetjes, Conny

18

Adrienne schreef:

Wat een pracht van een taart!
En wat een heerlijke opdarcht moet dat zijn, om je zo op allerlei creatieve ideetjes uit te mogen leven. TOP!

Bedankt voor jullie reacties!

Was inderdaad een super leuke opdracht ook al heb ik zelf niets met het thema. Had enorm veel plezier tijdens het bedenken en schetsen van de taart vooraf en maar zeker ook met het uitvoeren ervan!

Had in de eerste instantie een lassotouw om de groene taart willen maken maar bedacht me op het laatste moment dat ik ermeer kleur in wilde. Dat werd dus de bandana.