Onderwerp: Sesamstraat voor pepijn.. wat vinden jullie er van ??
Jaaaaa, hij is af, een week geleden al begonnen met boetseren van elmo en pino. Nou zoveel ervaring heb ik nog niet dus deze 2e bestelling was nog steeds erug spannend (gaat het ooit over??) Gisteren de biscuit al gebakken en vanmorgen om 7.30 stond ik slagroom te kloppen. Manlief de taart keurig recht gesneden, maar hij stond verkeerd om..... oeps en ik was al aan het vullen, dus de bovenste laag opgekeerd en goed afgesmeerd, ging prima gelukkig
Het bekleden ging wel aardig, maar jemig een 25 cm taart is wel een stukkie groter dan de 20 cm variant, dus wat een lap om uit te rollen
. Keurig rietjes onder de komt van elmo en pino gedaan, afgeknipt en vastgelijmd met een beetje tyloselijm. Later zag ik dat ik iets teveel lijm had gedaan en dat het om elmo heen iets nattig was en elmo ging toch iets scheefff, zegt de perfectionist
.

Ik hoop dat de jarige en de rest van de vistite de taart lekker vinden. Gevuld met slagroom en verse aarbeien. Ballonnen er voor vervoer maar weer uit gehaald en er los bijgegeven, ging toch hangen/uitrekken.... zijn daar 'trucjes' voor??
Maar graag jullie mening en tips ook altijd welkom!! 

) Idem met het hoofd en de vleugels, handjes apart en eraan gelijmd. Zijn grote poten (haha) een kele gerold, de dikke kant beetje plat gemaakt/in vorm, 2 inkepingen gemaakt en een beetje gevormd met mijn vingers, daarna 2 gaten in de onderkant van pino's lijf en daar het eerste stukje van de beentjes in gedaan met een beetje lijm. (eetbare). Op pino zijn hoofd allemaal kleine waterdruppelvormige dingetjes geplakt, even vasthouden en voila