1

Onderwerp: Wat ik me op mijn hals had gehaald

Een aantal van jullie heeft het waarschijnlijk al in de babbel gelezen (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=109288).

Hieronder de kaart met de uitnodiging:

http://i36.tinypic.com/2eobjbr.jpg

Pfff, ik had zoveel ideeen, wist ook dat hun kaart niet een "standaardkaart" zou kunnen zijn, maar dit vond ik wel lastig. En er staan zoveel dingen op die er bij in verwerkt zouden kunnen worden. De pauwenveren, de klokken,.... Maar zou dat niet teveel worden?
De topper stond vast! Dat moesten de twee harten worden. Voor het eerst verven dus, want anders worden de adertjes helemaal niks, net als de overgangen qua kleur.
Ook voor het eerst een impressiemat gebruikt.
Het bakken en vullen ging fantastisch. Heerlijke smaken. Naar wens an het paar gevuld met chocolade- kokos (2 taarten met chocolade-biscuit, gevuld met bountmousse met stukjes chocolade en chocoladeganache, 1 taart met mangomascarponevulling en ananasjam (vonden de meeste gasten heerlijk) en 1 taartje met caramel- en tobleronemousse)
Op de choco-kokos-vulling na, had ik de vrije hand gekregen.

Eigenlijk ben ik best tevreden pver het resultaat, ondanks dat ht met het bekleden heel erg tegen zat (voor het eerst met Ballina paste-to-cover chocolade, terwijl ik anders altijd vanille gebruik en het lijkt toch anders  :/

http://i33.tinypic.com/2zhm5xi.jpg

En nog even de topper en de andere decoratie:
http://i36.tinypic.com/aw9nde.jpg

http://i37.tinypic.com/30cpr7m.jpg

(nog in de doos, voor vertrek naar de locatie. Op locatie waren de klokken wat ingezakt en toen had mijn man alle foto's gemaakt voor ik dat bijgewerkt had)

2

Re: Wat ik me op mijn hals had gehaald

Jeetje, knap gemaakt zeg die harten! Ik had inderdaad je andere topic gelezen en was erg benieuwd hoe je het had gedaan.
Vond het bruidspaar het ook mooi?

3

Jeetje, da's inderdaad geen standaard kaart!!! Wat ontzettend moeilijk om dat als basis te moeten gebruiken. Maar mijn complimenten voor je harten, heel knap gedaan.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Dank jullie wel  *bloosbloos*
Het bruidspaar was compleet verrast! Tja, als je me de vrije hand laat ;-)
De moeder van de bruid (een Poolse) is een keer of 3 terug gelopen naar de taart om te kijken  :D en het bruidspaar durfde er eigenlijk niet in te snijden.
Trouwens helemaal vergeten te vertellen, dat iedereen het zo lekker vond, dat de meeste gasten 2 stukken hebben gegeten  :D 
En ook het personeel (dat blijkbaar al vaker gedecoreerde taarten had gezien in hun café, was gul  met complimenten, ook over de smaak  :D

Helemaal geslaagd dus.

5

Nou, en daar doe je het voor, toch?!  :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

super dat het zo goed is gegaan!! en dat hij zo goed in de smaak viel! hij is erg mooi!!

7

Euw, vind het een beetje luguber eerlijk gezegd. Maar wel ontzettend goed gemaakt! Zie je wel dat alles goedgekomen is?  ;)

Groetjes Eline

8

Heel erg mooi gemaakt. :thumb:

9

Prachtig gemaakt hoor, complimenten, alleen die harten vind ik ook wat bizar. Maar desalniettemin fantastisch gemaakt.

10

Het is inderdaad niet "standaard"  :lol:  Ik zou me rot schrikken bij zo'n kaart, behalve als ze beiden cardioloog zijn  :lol:  :lol:

Je hebt supergoed uitgevoerd, maar op mijn eigen taart zou ik liever andere harten zien  :Y

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

11

Haha, ja, het is inderdaad een beetje "anders dan anders" die harten. gelukkig kennen we ze al wat langer en ken ik zijn werk ook aardig goed. Eigenlijk verbaasde het mij niet eens zo erg, dat dit op de uitnodiging stond.
Zelf zou ik denk ik ook liever iets anders op mijn taart zien ;-)

12

AnjaS schreef:

Prachtig gemaakt hoor, complimenten, alleen die harten vind ik ook wat bizar. Maar desalniettemin fantastisch gemaakt.

Helemaal mee eens! Ik zou dus elf nooit voor zo'n kaartje kiezen  :nooo
Maar je hebt de taart echt heel mooi gemaakt.

Carpe Diem!

13

Het is erg ehh.. appart, maar super goed gedaan hoor!!!

Smile and the world smiles back to you!
Liefs Mo

14

Erg knap gemaakt :Y

15

Apart................. was het een "hartige" of zoete vulling  :lol: ?

16 Laatst bewerkt door carol (22-08-2010 20:04)

vind um erg mooi gemaakt en de vullingen jammy .
taartgroetjes Carla

17

Heel erg mooi gemaakt maar ik vind het niet echt smakelijk er uit zien hoor die harten op een bruidstaart. Met recht een anders dan anders topper (harten zie je wel vaker maar deze echt niet).
Wat bezielt iemand om zo iets op een bruidstaart te willen?
Maar goed: jij hebt er iets heel moois van gemaakt  :Y

Life is what you bake it.

18

Jaaaa, gevonden!
Nadat je me vanavond de kaart had laten zien was ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig...maar je hebt het knap gedaan hoor!  :Y  Net echt, brrrr.

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

19

Heel mooi gemaakt!

20

ik vond het wel een bizarre vraag, maar wat heb jij de wens goed uitgevoerd zeg..wauw..ik had al eerder gekeken, maar zag dat ik nog geen compliment had uitgedeeld..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

21

Bedankt voor alle complimenten.
Even een kleine correctie: Ik had voor ik de uitnodiging kreeg al bedacht dat de trouwkaart in/op de taart verwerkt moest worden. (me niet gerealiseerd, dat er zo'n kaart zou kunnen komen ;-) )
Het paar heeft mij niet gevraagd om dat te doen, maar me de vrije hand gegeven. En aangezien ik ze goed ken, wist ik ook dat dit was wat ze erg mooi zouden vinden en ook de gasten konden ertegen  :Y