Onderwerp: Wat ik me op mijn hals had gehaald
Een aantal van jullie heeft het waarschijnlijk al in de babbel gelezen (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=109288).
Hieronder de kaart met de uitnodiging:
Pfff, ik had zoveel ideeen, wist ook dat hun kaart niet een "standaardkaart" zou kunnen zijn, maar dit vond ik wel lastig. En er staan zoveel dingen op die er bij in verwerkt zouden kunnen worden. De pauwenveren, de klokken,.... Maar zou dat niet teveel worden?
De topper stond vast! Dat moesten de twee harten worden. Voor het eerst verven dus, want anders worden de adertjes helemaal niks, net als de overgangen qua kleur.
Ook voor het eerst een impressiemat gebruikt.
Het bakken en vullen ging fantastisch. Heerlijke smaken. Naar wens an het paar gevuld met chocolade- kokos (2 taarten met chocolade-biscuit, gevuld met bountmousse met stukjes chocolade en chocoladeganache, 1 taart met mangomascarponevulling en ananasjam (vonden de meeste gasten heerlijk) en 1 taartje met caramel- en tobleronemousse)
Op de choco-kokos-vulling na, had ik de vrije hand gekregen.
Eigenlijk ben ik best tevreden pver het resultaat, ondanks dat ht met het bekleden heel erg tegen zat (voor het eerst met Ballina paste-to-cover chocolade, terwijl ik anders altijd vanille gebruik en het lijkt toch anders
En nog even de topper en de andere decoratie:
(nog in de doos, voor vertrek naar de locatie. Op locatie waren de klokken wat ingezakt en toen had mijn man alle foto's gemaakt voor ik dat bijgewerkt had)