Onderwerp: mjam taarten.
Ik lees regelmatig over mjam taarten maar hier in de buurt zit er niks waar je dat blaadje in kan kijken.
Wat kan ik daarvan verwachten? Recepten, howto's etc? Of staan er alleen taarten in zonder uitleg?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mjam taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees regelmatig over mjam taarten maar hier in de buurt zit er niks waar je dat blaadje in kan kijken.
Wat kan ik daarvan verwachten? Recepten, howto's etc? Of staan er alleen taarten in zonder uitleg?
recepten, how to's, verhalen van decorators over hun taarten, beurzen en boeken reviuws, interviews, collumn, prijsvragen etc etc
Kijk dat klinkt best leuk denk dat ik dan ook maar is zo'n boekje via de webwinkel aan ga schaffen
Ze zijn nu ook te krijgen bij PIPOOS!
Bij PIPOOS kan je tegenwoordig ook veel krijgen voor het maken van cupcakes en taarten!
Ik heb alle MJAM Taart uitgaven en kijk elke keer uit naar de volgende, SUPER blad!
Een aanrader.
ik denk dat ik voor mijn verjaardag mezelf maar even lid ga maken
Ze zijn nu ook te krijgen bij PIPOOS!
Bij PIPOOS kan je tegenwoordig ook veel krijgen voor het maken van cupcakes en taarten!
Ik heb alle MJAM Taart uitgaven en kijk elke keer uit naar de volgende, SUPER blad!Een aanrader.
Geloof dat wij geen pipoos hebben hier in de regio
wendyenzo schreef:Ze zijn nu ook te krijgen bij PIPOOS!
Ik heb alle MJAM Taart uitgaven en kijk elke keer uit naar de volgende, SUPER blad!Een aanrader.
Geloof dat wij geen pipoos hebben hier in de regio
In Rotterdam zit er 1 op het binnenwegplein. Maar ik weet natuurlijk niet of je regelmatig in Rotterdam komt.
Groetjes
Marieke
hmmm, heb je de prijzen bij pipoos al eens bekeken??
Keileuk tijdschrift, heb hem ook bij de Pipoos gekocht!!!
Hoi,
Pipoos zit in het Zuidplein en zaterdag moest ik op de lijnbaan zijn en daar zat er ook 1 vlak bij. Ik heb ze ook allemaal, dus je mag evt wel even in komen kijken. Ik woon in de Woudhoek.
Hoe duur zijn de losse nummers bij Pipoos bijvoorbeeld?
Losse nummers kosten overal 5,95 en is elke cent waard hoor !
Echt erg leuk en fijn om te bewaren om nog eens iets na te zoeken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » mjam taarten.