1

Onderwerp: mjam taarten.

Ik lees regelmatig over mjam taarten maar hier in de buurt zit er niks waar je dat blaadje in kan kijken.
Wat kan ik daarvan verwachten? Recepten, howto's etc? Of staan er alleen taarten in zonder uitleg?

Re: mjam taarten.

recepten, how to's, verhalen van decorators over hun taarten, beurzen en boeken reviuws, interviews, collumn, prijsvragen etc etc

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Kijk dat klinkt best leuk denk dat ik dan ook maar is zo'n boekje via de webwinkel aan ga schaffen :D

4

http://www.deleukstetaarten.nl/reviews/154/MjamTaart!/

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Ze zijn nu ook te krijgen bij PIPOOS!
Bij PIPOOS kan je tegenwoordig ook veel krijgen voor het maken van cupcakes en taarten!
Ik heb alle MJAM Taart uitgaven en kijk elke keer uit naar de volgende, SUPER blad!

Een aanrader.

Spekkies en Zo, voor traktaties, spektaarten, spekfiguren en cupcakes & taarten !

ik denk dat ik voor  mijn verjaardag mezelf maar even lid ga maken  :D

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

7

wendyenzo schreef:

Bij PIPOOS kan je tegenwoordig ook veel krijgen voor het maken van cupcakes en taarten!
Ik heb alle MJAM Taart uitgaven en kijk elke keer uit naar de volgende, SUPER blad!

Een aanrader.

Geloof dat wij geen pipoos hebben hier in de regio  :(

8

wjanzen schreef:
wendyenzo schreef:

Een aanrader.

Geloof dat wij geen pipoos hebben hier in de regio  :(

In Rotterdam zit er 1 op het binnenwegplein. Maar ik weet natuurlijk niet of je regelmatig in Rotterdam komt.

Groetjes

Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

9

hmmm, heb je de prijzen bij pipoos al eens bekeken??  :think:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

10

Keileuk tijdschrift, heb hem ook bij de Pipoos gekocht!!!

Groetjes van Marieke

11

Hoi,

Pipoos zit in het Zuidplein en zaterdag moest ik op de lijnbaan zijn en daar zat er ook 1 vlak bij. Ik heb ze ook allemaal, dus je mag evt wel even in komen kijken. Ik woon in de Woudhoek.

Groetjes Natascha

12

Hoe duur zijn de losse nummers bij Pipoos bijvoorbeeld?

13

Losse nummers kosten overal 5,95  en is elke cent waard hoor !
Echt erg leuk en fijn om te bewaren om nog eens iets na te zoeken.

Carpe Diem !