1

Onderwerp: vaak geen verbinding met forum

Hallo,

De laatste tijd krijg ik vaak geen verbinding met het forum of de webshop.
www.deleukstetaarten.nl doet het dan wel maar als ik verder wil krijg ik geen verbinding.
Ik moet dan wel heeeeel veel geduld hebben voor ik er weer in kan (en zo veel geduld heb ik helemaal niet  :lol: )
Zijn er meer mensen met dit probleem ? (en dan bedoel ik de verbinding en niet het ontbreken van geduld  :think: )

Groetjes Nicole

2

Re: vaak geen verbinding met forum

Ik heb wel af en toe, dat-ie wat hapert. Weet niet of dat aan mij (te snel willen??) of mijn computer ligt???

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

heb t hier ook

4

Me too

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Nope, geen last van :/

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Ik ook GEEN last van  :nooo

7

Ik heb er zelf geen last van, maar heb het wel eerder van iemand gehoord. Zal de serveropperbaas even vragen om te kijken naar bijzonderheden :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Marianne schreef:

Ik heb er zelf geen last van, maar heb het wel eerder van iemand gehoord. Zal de serveropperbaas even vragen om te kijken naar bijzonderheden :)

Oeps  :o  dan gaat deze baas zeker zeggen dat ik te vaak op een dag inlog  :cool:

9

heb wel dat het soms lang duurt voordat ik weer in het hoofdmenu van het forum terug kom, dat ie hapert zeg maar.

10

nnicole1234 schreef:
Marianne schreef:

Oeps  :o  dan gaat deze baas zeker zeggen dat ik te vaak op een dag inlog  :cool:

Als dat zo was, is het een wonder dat ik er nog op kom O-)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Daar heb ik ook vaak last van dan valt ie weg en soms duurt het echt een paar minuten voor ik er weer op kom.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

hier ook, loopt vaak vast :( . na een paar min doet hij het vaak wel weer.

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

13

Hoi Marianne,

Het is een tijdje aardig goed gegaan met de vebinding maar op dit moment is het weer hopeloos.
Ik kom wel op de startpagina van de leukste tarten maar als ik dan een van de links gebruiken wil (forum of webshop) dan krijg ik geen verbinding.
Elke andere site doet het wel  dus ik begrijp er niks van.... :think:

Heb net weer minstens 5 minuten zitten proberen om op het forum te komen (dit lijkt heel kort maar als je gewoon even wil kijken of iets op wil zoeken is het heel frustrerend  :x )
Heb jij nog iets gevonden ?

Groetjes Nicole

14

Ik heb heel toevallig afgelopen uur een ping lopen naar de site, en ik heb geen enkele time-out ertussen. Dat betekent dat ik constant seintjes naar de server heb gegeven vanaf mijn pc en dat alle seintjes werden beantwoord.

Ik begrijp het ook niet, ik kan er ook weinig mee dan weer doorgeven aan de serverbeheerder. Ik heb het zelf een enkele keer, maar als ik dan 1x F5 doe heb ik gewoon weer het forum. Dat maakt het probleem gelijk zo lastig, als de één het wel heeft en de ander nergens last van heeft.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

15

Ik snap het...ik zou er ook helemaal mee eens zijn dat het aan mijn pc ligt hoor, heb er geen verstand van.
Alleen is het zo raar dat ik het bij andere site's dan niet heb (of zelden)  :think:
Nu gaat het weer goed maar toevallig de 5 minuten voor 10:00(mijn berichtje) kon ik er niet op  :s

Ach ja joh....ik moet misschien maar eens gaan werken aan mijn geduld  :lol: