Onderwerp: vraagje over inzakken
hier alweer een vraagje van mij maar ik zit er een beetje mee en wil toch graag weten of jullie nog tips voormij hebben. ik heb al wat taarten gemaakt ook stapel vind het zo leuk om te doenmaar ben wel een piet leut hierin als het niet naar mijn zin ismaakik het overnieuw hihi. wat mij nu opvalt is dat als ik de taart gevuld hebt (ik doe ook altijd een dijkje botercreme) en ik smeer het af met boetercreme (1 pakje magarine 1 bus poedersuiker) laat het een dag in de koelkast staan en dan ga ik bekleden gaat opzich wel goed totdat ik ga stapelen ik gebruik dikke milkshakerietjes en kartonnetje om te stapelen maar dan zie ikde taart zeg maar inzakken en krijg je van die lelijke golven zeg maar en daat baalik zooooooo van de ene keer gaat het wel gied maar nu ook weer en ikheb geen tijd om een nieuwe te maken (had een sterfgevalin de familie en lag een beetje achter op schema)
alsikdan hier stapels zit te bekijken denk ik echt wauw dat wil ik ook hoe doen ze dat nou?? iemand misschiennog een tip of doe ik het fout? ikzet de taar altijd in de koelkast gelijk na het bekleden en stapelen dan maak ik alle decoratie klaar en dan haal ik hem uit de koelkast om te decoreren en laat hem eigelijk nooit langer dan 15 a 30 min. uit de koelkast (ligt aan de vulling dan)
hierbij de foto je ziet het aan de onderste taart alsof het erdoorheen zakt maar dat is niet zo
bedankt