26

Re: Giant Cupcake

Marjommeke schreef:
Marit schreef:
Krystle schreef:

Nee die plooien lijken me zo lastig in de toef en de cup... zolang ik een vierkante vorm nog niet strak krijg, blijft de giant cupcake nog even op mn verlanglijst.

Heb je 'm trouwens gevuld?

Nee heb hem alleen afgesmeerd met botercreme.
Leek me handiger om hem heel te houden i.v.m het bekleden.
De toef vond ik erg meevallen maar de cup vond ik wel even lastig om te bekleden.

Je zou hem natuurlijk wel in lagen kunnen snijden en dan van 1 laag het binnenste er zo uit snijden dat je 1cm buitenrand overhoud en dan die weer terugplaatsen. Dan kun je het gat opvullen met lekkere vulling en blijft de hoogte gelijk. Zo kun je bolletjes ook vullen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik hem prachtig vind  :o !!

uithollen bedoel je? en dan gewoon vulling er in doen bvb slagroom  net als een bossebol zeg maar  :9 dat is wel een goed idee

27

wat een gave taat echt super  :thumb:  :thumb: ik vroeg me idd ook al af hoe dat zou worden en nu ga ik hem ook bestellen ook voor mijn verjaardag denk ik :9

gefeliciteerd nog

Oh hij is geweldig en weer een reden te meer om deze bakvorm te kopen!!!

bedankt! groetjes Jantien

29

Wat is deze leuk! :thumb:

30

Heel erg leuk!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

31

hij is echt schattig, heel leuk dat rood met wit. :Y

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

32

joya schreef:
Marjommeke schreef:
Marit schreef:

Nee heb hem alleen afgesmeerd met botercreme.
Leek me handiger om hem heel te houden i.v.m het bekleden.
De toef vond ik erg meevallen maar de cup vond ik wel even lastig om te bekleden.

Je zou hem natuurlijk wel in lagen kunnen snijden en dan van 1 laag het binnenste er zo uit snijden dat je 1cm buitenrand overhoud en dan die weer terugplaatsen. Dan kun je het gat opvullen met lekkere vulling en blijft de hoogte gelijk. Zo kun je bolletjes ook vullen.

uithollen bedoel je? en dan gewoon vulling er in doen bvb slagroom  net als een bossebol zeg maar  :9 dat is wel een goed idee

Nee dat is niet helemaal wat ik bedoelde.
Ik bedoelde dat je van 1 zo'n laag de biscuit verwijdert tot ongeveer 1cm van de rand, deze plaats je dan weer terug en dit gat vul je op. Ik ga eens kijken of ik hier foto's van terug kan vinden op www.

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

33

Ik heb de vorm ook gekocht, voor een bruidstaart die ik binnenkort mag maken (afgekeken van Kadoke) maar weet jij misschien hoeveel stukjes je eruit kan halen??

Groetjes Eline

34

Helemaal gaaf!

35

DIE is leuk! Gefeliciteerd nog!

groetjes van Mireille

36

wipneus schreef:

Ik heb de vorm ook gekocht, voor een bruidstaart die ik binnenkort mag maken (afgekeken van Kadoke) maar weet jij misschien hoeveel stukjes je eruit kan halen??

Ik heb er zelf ongeveer 12 stukjes uitgehaald.
Succes met je bruidstaart!

37

GE-WEL-DIG! :thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

38

Ik vind hem helemaal super. Echt heel leuk gedaan.

Ik ga dat bakblik nu ook bestellen  :Y ben er helemaal weg van

39

Dank je wel Marit, voor je snelle antwoord. Ik schaam me dood omdat ik helemaal ben vergeten te zeggen hoe mooi ik jou taart vind, sorry sorry sorry. Ik vind hem echt heel mooi.

Groetjes Eline

40

Super...hier wordt ik vrolijk van!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

41

wipneus schreef:

Dank je wel Marit, voor je snelle antwoord. Ik schaam me dood omdat ik helemaal ben vergeten te zeggen hoe mooi ik jou taart vind, sorry sorry sorry. Ik vind hem echt heel mooi.

Haha geeft niks hoor!
Maar bedankt voor je compliment :)

42

Zo hee! Die is gaaf!!!

.. Want taart kan altijd!!

Marjommeke schreef:
joya schreef:
Marjommeke schreef:

Nee dat is niet helemaal wat ik bedoelde.
Ik bedoelde dat je van 1 zo'n laag de biscuit verwijdert tot ongeveer 1cm van de rand, deze plaats je dan weer terug en dit gat vul je op. Ik ga eens kijken of ik hier foto's van terug kan vinden op www.

Hee Marjommeke,

ik heb je tips gevolgd en ben nu heel erg nieuwsgierig naar je foto's van de www. heb je al iets???
Kan gewoon niet wachten om zelf ook aan de gang te gaan maar wil wel heel graag vullen en begrijp niet goed wat je bedoelt, ben nogal van het visualiseren :o  :/  ;)
(Is vaak handig soms lastig...)

Alvast bedankt!

Ennuhh Marit, ik vind t nog steeds een plaatje! Dankzij jou staat nu deze bakvorm ook in mijn keukenkast  ;)  :lol:

44

Taartjevan10tje schreef:

Ennuhh Marit, ik vind t nog steeds een plaatje! Dankzij jou staat nu deze bakvorm ook in mijn keukenkast  ;)  :lol:

Oh leuk :)
Ben erg benieuwd wat jij ervan gaat maken :Y

45

Oooh geweldig! :D

46

Wat een leukerd zeg. Hier wordt een mens toch heel erg blij van!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

47

Wat een superleuke taart! Helemaal gaaf gedaan zo! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!