Onderwerp: Giant Cupcake
Gister was ik jarig en eigenlijk vier ik het zaterdag maar aangezien mijn familie toch een bakkie kwamen halen heb ik toch maar even een taartje gemaakt.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Marit
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Giant Cupcake
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister was ik jarig en eigenlijk vier ik het zaterdag maar aangezien mijn familie toch een bakkie kwamen halen heb ik toch maar even een taartje gemaakt.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Marit
Wauw, super!
Gaaaaaaaaf !!! Moet toch ook maar eens kijken voor zo'n bakvorm
,
maar ik wil nog zó veeeeeeel 
Ooooh! Wat sjiek en cute en leuk! Ik zat me laatst af te vragen bij m'n zoveelste bezoek aan de hebshop of zo'n bakpan echt werkt...
Maar jij hebt me overtuigd! (ik neem aan dat je het met de giant-cupcake-pan hebt gemaakt?)
Ooooh! Wat sjiek en cute en leuk! Ik zat me laatst af te vragen bij m'n zoveelste bezoek aan de hebshop of zo'n bakpan echt werkt...
Maar jij hebt me overtuigd! (ik neem aan dat je het met de giant-cupcake-pan hebt gemaakt?)
Ja klopt ik heb hem met de giant cupcake-pan gemaakt.
Het is niet gemakkelijk om te bekleden hoor vind ik.
Heb hem ook van cake gemaakt omdat dat wat steviger is.
Nee die plooien lijken me zo lastig in de toef en de cup... zolang ik een vierkante vorm nog niet strak krijg, blijft de giant cupcake nog even op mn verlanglijst.
Heb je 'm trouwens gevuld?
Nee die plooien lijken me zo lastig in de toef en de cup... zolang ik een vierkante vorm nog niet strak krijg, blijft de giant cupcake nog even op mn verlanglijst.
Nee heb hem alleen afgesmeerd met botercreme.
Leek me handiger om hem heel te houden i.v.m het bekleden.
De toef vond ik erg meevallen maar de cup vond ik wel even lastig om te bekleden.
super mooi!
gaaf ook zo met dat rood wit 
Met recht een GEZELLIGE taart! Erg leuk! En natuurlijk nog gefeliciteerd.
gaaaaaaaafff!!!!!! gefeliciteerd nog 
Goede kleurkeuze, heel leuk!
leuk!!! deze staat ook op mijn verlanglijstje 
Super! Ik vind hem echt superleuk!
Wauw, wat mooi!!!
En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
heel leuk! Gefeliciteerd
Hartstikke mooi gedaan

heel erg mooi, klopt helemaal!! top 
wow....! mijn mond valt open!!
Krystle schreef:Nee die plooien lijken me zo lastig in de toef en de cup... zolang ik een vierkante vorm nog niet strak krijg, blijft de giant cupcake nog even op mn verlanglijst.
Nee heb hem alleen afgesmeerd met botercreme.
Leek me handiger om hem heel te houden i.v.m het bekleden.
De toef vond ik erg meevallen maar de cup vond ik wel even lastig om te bekleden.
Je zou hem natuurlijk wel in lagen kunnen snijden en dan van 1 laag het binnenste er zo uit snijden dat je 1cm buitenrand overhoud en dan die weer terugplaatsen. Dan kun je het gat opvullen met lekkere vulling en blijft de hoogte gelijk. Zo kun je bolletjes ook vullen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik hem prachtig vind
!!
Ik vind hem erg leuk! Vrolijk taartje 
Mmmmm, ziet er prachtig en heerlijk uit. Mooi gedaan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Giant Cupcake