Onderwerp: welk gereedschap voor ruiten patroon???
Hey hey,
Ik zie regelmatig zo'n leuk ruiten patroon op de taart met daarbij dan die suikerparels eruit. Maar welk gereepschap hebben jullie daar voor gebruikt??..
Liefs Andrea.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » welk gereedschap voor ruiten patroon???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hey hey,
Ik zie regelmatig zo'n leuk ruiten patroon op de taart met daarbij dan die suikerparels eruit. Maar welk gereepschap hebben jullie daar voor gebruikt??..
Liefs Andrea.
eruit = erop
De patchworkcutter!!!
Hoe hij heet ben ik even vergeten maar als je op patchworkcutter zoekt bij de hebshop dan vind je hem vast wel
Deze bedoelt Ilonka: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2093
dankjewel!!!
Dat vroeg ik me dus ook af..
Maar kan het ook zonder?
Is het mogelijk om de strepen met een liniaal/mes, wat dan ook te maken? En doe je dat dan voor het bekleden van de taart of er na?
Gr Kelly
Ja natuurlijk kan dat. Is wel veel meetwerk om alle tussensstukken even groot te krijgen. Met een mes gaat het wel. Dat doe je na het bekleden van de taart, anders lopen de lijnen niet meer recht.
De cakeboss doet het ook zonder patchworkcutter! Heb het hem tijdens een aflevering eens zien doen!
Ik heb het zelf eens uit de losse hand geprobeerd maar de volgende keer toch maar met de lineaal.
Ik had ook al gehoord dat je met de patchworkcutter wel meestal een achterkant gaat hebben waar de ruitjes niet mooi op elkaar aansluiten (tenzij je veel geluk hebt) als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, ik dacht zelf, je kan natuurlijk ook een stuk papier er naast leggen, dan heb je in ieder geval steeds (ongeveer ) dezelfde breedte. Ik ga het binnenkort proberen!
Gr Kelly
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » welk gereedschap voor ruiten patroon???