Onderwerp: biscuitmix, hoeveelheden verpakking wijken af van tabel hier
Ik heb gisteravond al een vraag gesteld hierover, maar misschien was ik niet helemaal duidelijk met mijn uitleg.
Gisteren heb ik mix voor moskovisch beslag gekocht bij "voor je taart" in Spijkenisse.
Ik heb voorheen altijd het basisrecept voor biscuitmix gebruikt en wil deze week voor het eerst de kant en klare gebruiken.
Op de verpakking staan de hoeveelheden voor een vorm van 20 cm doorsnee. Nu viel mij op dat die hoeveelheden afwijken van de hoeveelheden hier (tabellen).
Ik ga een stapeltaart maken met 1 taart van 16 cm doorsnee en 1 taart van 24 cm doorsnee. Ik durf niet uit te gaan van de hoeveelheden hier op het tabel omdat ze dus afwijken.
Bovendien ben ik ook nog eens slecht in (om) rekenen dus ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Wie kan mij vertellen welke hoeveelheden mix, water en eieren ik nodig heb voor deze 2 vormen?
Ik gebruik trouwens eieren maat (L), maakt dat nog uit? (de een gebruit (L) de ander weer (M), ik weet niet wat beter is).
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen, ik heb de taarten pas volgende week zondag nodig maar wil de kapsels al van te voren bakken voor het geval er iets mislukt.