Re: Poesje mauw...
Wat schattig! Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Poesje mauw...
Wat schattig! Prachtig!
Heel erg leuk!
Mooie foto's ook, mag ik weten wat voor camera je gebruikt?
Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee
, maar ik heb er heeel veel plezier van!!!
Prachtig!
Heel erg leuk gemaakt, ik heb ze opgeslagen als inspiratie.
super leuk!
Wat een schattige katjes!
Mooie cupcakes èn mooie foto's!
studio 32 schreef:Heel erg leuk!
Mooie foto's ook, mag ik weten wat voor camera je gebruikt?Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee
Wauw mooie kleuren!
En je foto's zijn inderdaad prachtig! Mag ik vragen hoe je de eerste foto hebt gemaakt zodat het voorste scherp is en de achterste cakejes iets onscherper zijn? (Snap je wat ik bedoel?
)
Ik heb een zwak voor alles waar een beestje op zit, dus ook deze vind ik gewoon helemaal super !! Mag ik hem opslaan ?
Groetjes Alex
als een enorme poezenliefhebber vind ik dit echt MEGA SUPER VET GAAF COOL GEWELDIG.....
leonietje schreef:studio 32 schreef:Heel erg leuk!
Mooie foto's ook, mag ik weten wat voor camera je gebruikt?Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee
Wauw mooie kleuren!
En je foto's zijn inderdaad prachtig! Mag ik vragen hoe je de eerste foto hebt gemaakt zodat het voorste scherp is en de achterste cakejes iets onscherper zijn? (Snap je wat ik bedoel?)
dat kan je doen door met het diafragma te spelen (hoeveel licht je laat binnenvallen op de lens) hoe lager het getal des te onscherper de achtergrond word...) ik vind dat ook altijd erg mooi en doe dat met mn eigen poezels (wel echte) ook altijd 
Aaaw wat lief! Mooie foto's trouwens!
cute!
heel leuk gedaan!!
Helemaal geweldig!!!

schattig!
lian-koekepan schreef:leonietje schreef:Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee
Wauw mooie kleuren!
En je foto's zijn inderdaad prachtig! Mag ik vragen hoe je de eerste foto hebt gemaakt zodat het voorste scherp is en de achterste cakejes iets onscherper zijn? (Snap je wat ik bedoel?)
dat kan je doen door met het diafragma te spelen (hoeveel licht je laat binnenvallen op de lens) hoe lager het getal des te onscherper de achtergrond word...) ik vind dat ook altijd erg mooi en doe dat met mn eigen poezels (wel echte) ook altijd
Kan je idd handmatig doen, maar met mijn camera kan je ook instellen op automatisch en dan inzoomen op de voorste cc. Daarop scherpstellen en dan krijg je dit resultaat!
Ik heb een zwak voor alles waar een beestje op zit, dus ook deze vind ik gewoon helemaal super !! Mag ik hem opslaan ?
Groetjes Alex
Tuuuurlijk! 
ach wat een leukerds!!!
Ik ben ook helemaal verliefd op deze, ik ga het zeker onthouden!

Wat een leuke cc!! En wauw...!!!!! Prachtige foto's.... 
Super super leuk....katjes zijn ook mijn favo-beestjes, ik sla hem op als inspiratie als dat mag. En wat een mooie foto's, ik heb ook de canon 1000d maar die instellingen onthouden vind ik te lastig, gebruik eigenlijk alleen de automatische stand.
Groetjes Sandra
Leuk!
hoi, Ziet er erg leuk en netjes uit !!!!
ook goed op de foto gezet.
groet mpbart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Poesje mauw...