26

Re: Poesje mauw...

Wat schattig! Prachtig!

27

studio 32 schreef:

Heel erg leuk!
Mooie foto's ook, mag ik weten wat voor camera je gebruikt?

Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee O-) , maar ik heb er heeel veel plezier van!!!

28

Prachtig!

29

Heel erg leuk gemaakt, ik heb ze opgeslagen als inspiratie.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

30

super leuk!

31

:thumb: Wat een schattige katjes!
Mooie cupcakes èn mooie foto's!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

leonietje schreef:
studio 32 schreef:

Heel erg leuk!

Ik heb een Canon EOS 1000D. Was een flinke aanslag op mijn portemonnee O-) , maar ik heb er heeel veel plezier van!!!

Wauw mooie kleuren!
En je foto's zijn inderdaad prachtig! Mag ik vragen hoe je de eerste foto hebt gemaakt zodat het voorste scherp is en de achterste cakejes iets onscherper zijn? (Snap je wat ik bedoel?  :P)

33

Ik heb een zwak voor alles waar een beestje op zit, dus ook deze vind ik gewoon helemaal super !! Mag ik hem opslaan ?

Groetjes Alex

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

34

als een enorme poezenliefhebber vind ik dit echt MEGA SUPER VET GAAF COOL GEWELDIG.....

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

35 Laatst bewerkt door lil_suz (06-08-2010 08:15)

lian-koekepan schreef:
leonietje schreef:
studio 32 schreef:

Heel erg leuk!

Wauw mooie kleuren!
En je foto's zijn inderdaad prachtig! Mag ik vragen hoe je de eerste foto hebt gemaakt zodat het voorste scherp is en de achterste cakejes iets onscherper zijn? (Snap je wat ik bedoel?  :P)

dat kan je doen door met het diafragma te spelen (hoeveel licht je laat binnenvallen op de lens) hoe lager het getal des te onscherper de achtergrond word...) ik vind dat ook altijd erg mooi en doe dat met mn eigen poezels (wel echte) ook altijd :D

www.lil-suz.blogspot.com voor meer over mijn creaties

36

Aaaw wat lief! Mooie foto's trouwens!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

37

cute!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

38

heel leuk gedaan!!

39

Helemaal geweldig!!!  :thumb:  :thumb:

40

Wat leuk! Dat wil ik ook kunnen!

wat zijn ze lief

Groetjes Miranda

42

schattig!

groetjes van Mireille

43

lil_suz schreef:
lian-koekepan schreef:
leonietje schreef:

Wauw mooie kleuren!

dat kan je doen door met het diafragma te spelen (hoeveel licht je laat binnenvallen op de lens) hoe lager het getal des te onscherper de achtergrond word...) ik vind dat ook altijd erg mooi en doe dat met mn eigen poezels (wel echte) ook altijd :D

Kan je idd handmatig doen, maar met mijn camera kan je ook instellen op automatisch en dan inzoomen op de voorste cc. Daarop scherpstellen en dan krijg je dit resultaat!

44

AlexandraB schreef:

Ik heb een zwak voor alles waar een beestje op zit, dus ook deze vind ik gewoon helemaal super !! Mag ik hem opslaan ?

Groetjes Alex

Tuuuurlijk! :Y

45

ach wat een leukerds!!!

46

Ik ben ook helemaal verliefd op deze, ik ga het zeker onthouden!  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

47

Wat een leuke cc!! En wauw...!!!!! Prachtige foto's.... :think:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

48 Laatst bewerkt door sandravos (07-08-2010 23:02)

Super super leuk....katjes zijn ook mijn favo-beestjes, ik sla hem op als inspiratie als dat mag. En wat een mooie foto's, ik heb ook de canon 1000d maar die instellingen onthouden vind ik te lastig, gebruik eigenlijk alleen de automatische stand.

Groetjes Sandra

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

49

Leuk!

50

hoi,  Ziet er erg leuk en netjes uit  !!!!

ook goed op de foto gezet.

groet mpbart.