26

Re: TaartenAgenda 2011

Hallo allemaal
Ik mag twee foto's van de taartenagenda 2011 laten zien. De voorkant en één week foto. Bij deze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PCOLX4HN-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPGQN66C-D.jpg

Kan bijna niet wachten tot oktober!!

groetjes
Natascha (Hanako)

27

Oh wat gaaf seg! Ik wil hem ook zéker (nu maar hopen dat ze hem in België ook verkopen :lol: )

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

28

Oeeeh, hij is lekker zoet!
Ik ben niet zo van de agenda's, maar deze ga ik in de winkel zeker van dichtbij bekijken. En ik krijg al het "hebbuh" gevoel.  :D

~ Never waste a good crisis... ~

29

Woei wat gaaf! Ik ga je ook even mailen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

30

Ziet er leuk uit  :D ... ik hoop hem zeker in een winkel tegen te komen!

31

heel leuk en orgineel. Die vulling klinkt ook goed. Denk dat ik dat ook eens ga proberen!

Ziet er leuk uit, maar wat is de maat van de agenda.

33

Ohh wat zie die er leuk uit. Dat wordt hebbuh!

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

34

Super !! Ik loop ieder jaar steeds 300 rondjes om de agenda's omdat ik nooit kan kiezen, dat wordt dus nu een makkie. Dat wordt dus een extra bezoekje aan de sportschool om die 300 rondjes te compenseren  :lol:

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

35

AlexandraB schreef:

Super !! Ik loop ieder jaar steeds 300 rondjes om de agenda's omdat ik nooit kan kiezen, dat wordt dus nu een makkie. Dat wordt dus een extra bezoekje aan de sportschool om die 300 rondjes te compenseren  :lol:

Je kunt naar Papendrecht om 'm af te halen  :lol:  :lol:

36

:lol:  :lol:  Tja dat is ook een optie, dan ben ik meteen voor de komende 3 jaar klaar met sporten  :lol:  :lol:

Ik twijfel nog even of ik hem nu al bij jou bestel, of dat ik maar gewoon ga afwachten of ze hem hier in Dongen straks ook verkopen. (manlief vind namelijk dat ik voorlopig genoeg besteld heb  :s )

37

AlexandraB schreef:

:lol:  :lol:  Tja dat is ook een optie, dan ben ik meteen voor de komende 3 jaar klaar met sporten  :lol:  :lol:

Ik twijfel nog even of ik hem nu al bij jou bestel, of dat ik maar gewoon ga afwachten of ze hem hier in Dongen straks ook verkopen. (manlief vind namelijk dat ik voorlopig genoeg besteld heb  :s )

Besteld manlief 'm toch zelf... vast voor onder de boom ;)

38

Helemaal leuk!! ik ga em ook kopen:D:D

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

39

Helemaal leuk!! ik ga em ook kopen:D:D

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

40

Hanako schreef:
AlexandraB schreef:

Besteld manlief 'm toch zelf... vast voor onder de boom ;)

Vind ik een prima idee, nu manlief nog. Maar dat zal vast wel goed komen, kwestie van een keer de wimpers krullen en de lippen tuiten
(Net als Sebastiaan in de film van de kleine zeemeermin)  :+