Re: TaartenAgenda 2011
Hallo allemaal
Ik mag twee foto's van de taartenagenda 2011 laten zien. De voorkant en één week foto. Bij deze:

Kan bijna niet wachten tot oktober!!
groetjes
Natascha (Hanako)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » TaartenAgenda 2011
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal
Ik mag twee foto's van de taartenagenda 2011 laten zien. De voorkant en één week foto. Bij deze:

Kan bijna niet wachten tot oktober!!
groetjes
Natascha (Hanako)
Oh wat gaaf seg! Ik wil hem ook zéker (nu maar hopen dat ze hem in België ook verkopen
)
Oeeeh, hij is lekker zoet!
Ik ben niet zo van de agenda's, maar deze ga ik in de winkel zeker van dichtbij bekijken. En ik krijg al het "hebbuh" gevoel. 
Woei wat gaaf! Ik ga je ook even mailen.
Ziet er leuk uit
... ik hoop hem zeker in een winkel tegen te komen!
heel leuk en orgineel. Die vulling klinkt ook goed. Denk dat ik dat ook eens ga proberen!
Ziet er leuk uit, maar wat is de maat van de agenda.
Ohh wat zie die er leuk uit. Dat wordt hebbuh!
Super !! Ik loop ieder jaar steeds 300 rondjes om de agenda's omdat ik nooit kan kiezen, dat wordt dus nu een makkie. Dat wordt dus een extra bezoekje aan de sportschool om die 300 rondjes te compenseren 
Super !! Ik loop ieder jaar steeds 300 rondjes om de agenda's omdat ik nooit kan kiezen, dat wordt dus nu een makkie. Dat wordt dus een extra bezoekje aan de sportschool om die 300 rondjes te compenseren
Je kunt naar Papendrecht om 'm af te halen

Tja dat is ook een optie, dan ben ik meteen voor de komende 3 jaar klaar met sporten
Ik twijfel nog even of ik hem nu al bij jou bestel, of dat ik maar gewoon ga afwachten of ze hem hier in Dongen straks ook verkopen. (manlief vind namelijk dat ik voorlopig genoeg besteld heb
)
![]()
Tja dat is ook een optie, dan ben ik meteen voor de komende 3 jaar klaar met sporten
![]()
![]()
Ik twijfel nog even of ik hem nu al bij jou bestel, of dat ik maar gewoon ga afwachten of ze hem hier in Dongen straks ook verkopen. (manlief vind namelijk dat ik voorlopig genoeg besteld heb
)
Besteld manlief 'm toch zelf... vast voor onder de boom 
Helemaal leuk!! ik ga em ook kopen:D:D
Helemaal leuk!! ik ga em ook kopen:D:D
AlexandraB schreef:
![]()
![]()
![]()
)
Besteld manlief 'm toch zelf... vast voor onder de boom
Vind ik een prima idee, nu manlief nog. Maar dat zal vast wel goed komen, kwestie van een keer de wimpers krullen en de lippen tuiten
(Net als Sebastiaan in de film van de kleine zeemeermin) 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » TaartenAgenda 2011