suus1978 schreef:ik vind em super, was vroeger wel fan van deze 2 en vind ze echt heel mooi gemaakt.
Wat fijn dat je nu al minder pluisjes hebt.
Heb je de vorm van snoopy uit cake gesneden en dan bekleed?
Dankjewel! 
Ja ik vind het ook fijn dat ik geen last meer heb van pluisjes!
Nee, snoopy en woodstock zijn helemaal geboetseerd van marsepein
Titataart schreef:Erg leuk...enne die pluisjes.....let ook op je kleding. Veel kleding trekt pluisjes/stofjes aan en geeft ze ook af. Ik doe tegenwoordig een plastic wegwerpschort voor, en dat helpt goed.
Ja dankjewel!
voortaan doe ik nu alleen maar witte kleding aan, vaak alles schoonmaken etc. en gelukkig helpt dat heel erg!
carol schreef:ook ik ben een snoopy fan en vind um helemaal toppy en die kleintjes schattig,zijn die met een uitsteker gemaakt en als ik nog ff brutaal mag,waar eventueel te koop.
taartgroetjes Carla
Dankjewel! 
Die kleintjes heb ik 'gepuzzeld', ze zijn ongeveer 3 cm hoog dus het was een heel erg priegelig werkje 
Ik had een heel klein plaatje uitgeprint, marsepein uitgerold en toen de basis van snoopy uitgesneden. oren en handje erop geplakt en de rest met een foodwriter erop getekend 
leonietje schreef:Ze zijn schattig!!
Wat betreft de pluisjes, idd veel je handen wassen en ik droog ze altijd af met een stuk keukenrol ipv handdoek!
Dankjwel! 
Jaa dat is idd een goede tip!
Wodan schreef:Ik ben inderdaad ook nieuwsgierig want ik heb een projectje in mijn hoofd 
hihi waarnaar?
Hoe snoopy gemaakt was lees je hierboven 
Ik hoop dat ik zo al jullie vragen etc beantwoordt heb!