1

Onderwerp: Snoopy en Woodstock

Hoihoi! :)

Begin augustus heb ik een Snoopy taart staan, het wordt een stapeltaart van 3 hoog.
Vanmiddag heb ik Snoopy en Woodtock geboetseerd, en ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

Ohgod.. alleen al die kleine pluisjes op mijn witte marsepein, wat een ramp! :(

http://i307.photobucket.com/albums/nn306/xChertjee/DSC08057.jpg?t=1280066570

En woodstock alleen
http://i307.photobucket.com/albums/nn306/xChertjee/DSC08056.jpg?t=1280066603

Ik had ookal eerder deze snoopy's gemaakt (komen op de zijkant van de onderste taart)
http://i307.photobucket.com/albums/nn306/xChertjee/DSC08052.jpg?t=1279802687

Bedankt voor het kijken! :D

2

Re: Snoopy en Woodstock

Leuk gemaakt hoor!
Alleen jammer van de pluisjes idd.
Zelf doe ik na het handen wassen elke keer me handen drogen met een hydrofiel luier (nieuwe natuurlijk).
Dan heb ik totaal geen last van pluisjes.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

3

Dankjewel :)
En ja ik baal echt van de pluisjes, ik ga nog kijken of ik sommige weg kan halen..
Een hydrofiel luier? hihi, ik heb zelf geen luiers, maar als niemand anders een oplossing heb ga ik een keer als 16-jarige luiers shoppen :lol:

4

De uitvoering is hartstikke leuk,
maar die pluisjes kunnen volgens mij echt niet, maakt het geheel toch wel een beetje onsmakelijk  :o

Zorg dat als je werkt je dus lichte kleding aan hebt, vaak je handen, werkblad en dergelijke schoonmaakt.

Succes

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Ja je hebt helemaal gelijk hoor!
Vind de foto er ook niet echt lekker uitzien.. heb net m'n Snoopy even onderhanden genomen en eroverheen gewreven met een beetje water ed en het is wel al een stuk beter :)

Ach, de taart hoeft toch pas 8 aug. af, dus wrs maak ik nog wel een nieuwe :P

6

Verraad ik mijn leeftijd als ik bij Woodstock meteen aan het rockfestival van 69 in Amerika denk.........LOL
Leuk maar jammer van de pluisjes, had ik ook de eerste keer ondanks handen wassen, handschoenen etc.

7

Hahaha :P

Ja het was de eerste keer dat ik met witte marsepein boetseerde.. maarja, ik ben vanavond weer lekker aan de gang gegaan (witte kleding, haar strak naar achter, steeds handen wassen, alles schoonmaken)..... en geen pluis te zien! :D :D :D

8

ik vind em super, was vroeger wel fan van deze 2 en vind ze echt heel mooi gemaakt.
Wat fijn dat je nu al minder pluisjes hebt.
Heb je de vorm van snoopy uit cake gesneden en dan bekleed?

taart taart taart!

9

Erg leuk...enne die pluisjes.....let ook op je kleding. Veel kleding trekt pluisjes/stofjes aan en geeft ze ook af. Ik doe tegenwoordig een plastic wegwerpschort voor, en dat helpt goed.

Groetjes v. Annette.

10

ook ik ben een snoopy fan en vind um helemaal toppy en die kleintjes schattig,zijn die met een uitsteker gemaakt en als ik nog ff brutaal mag,waar eventueel te koop.
  taartgroetjes Carla

11

Ze zijn schattig!! :thumb:  Wat betreft de pluisjes, idd veel je handen wassen en ik droog ze altijd af met een stuk keukenrol ipv handdoek!

12

Ik ben inderdaad ook nieuwsgierig want ik heb een projectje in mijn hoofd   :Y

13

suus1978 schreef:

ik vind em super, was vroeger wel fan van deze 2 en vind ze echt heel mooi gemaakt.
Wat fijn dat je nu al minder pluisjes hebt.
Heb je de vorm van snoopy uit cake gesneden en dan bekleed?

Dankjewel! :)
Ja ik vind het ook fijn dat ik geen last meer heb van pluisjes!

Nee, snoopy en woodstock zijn helemaal geboetseerd van marsepein

Titataart schreef:

Erg leuk...enne die pluisjes.....let ook op je kleding. Veel kleding trekt pluisjes/stofjes aan en geeft ze ook af. Ik doe tegenwoordig een plastic wegwerpschort voor, en dat helpt goed.

Ja dankjewel! :) voortaan doe ik nu alleen maar witte kleding aan, vaak alles schoonmaken etc. en gelukkig helpt dat heel erg!

carol schreef:

ook ik ben een snoopy fan en vind um helemaal toppy en die kleintjes schattig,zijn die met een uitsteker gemaakt en als ik nog ff brutaal mag,waar eventueel te koop.
  taartgroetjes Carla

Dankjewel! :D
Die kleintjes heb ik 'gepuzzeld', ze zijn ongeveer 3 cm hoog dus het was een heel erg priegelig werkje :P
Ik had een heel klein plaatje uitgeprint, marsepein uitgerold en toen de basis van snoopy uitgesneden. oren en handje erop geplakt en de rest met een foodwriter erop getekend :)

leonietje schreef:

Ze zijn schattig!! :thumb:  Wat betreft de pluisjes, idd veel je handen wassen en ik droog ze altijd af met een stuk keukenrol ipv handdoek!

Dankjwel! :D
Jaa dat is idd een goede tip!

Wodan schreef:

Ik ben inderdaad ook nieuwsgierig want ik heb een projectje in mijn hoofd   :Y

hihi waarnaar?  :o Hoe snoopy gemaakt was lees je hierboven :D

Ik hoop dat ik zo al jullie vragen etc beantwoordt heb! :D