1

Onderwerp: Missen van een stuk tekst..

Al een tijdje ben ik een vervent meelezer en nu heb ik me toch maar aangemeld. Ik heb echter het idee dat ik in sommige topics gewoon een heel stuk tekst/foto's mis.
Dan stopt een bericht ineens in het midden van een zin, maar dan zijn de reacties er op wel gewoon over dat stuk wat er dus niet staat.

Beetje onlogisch verhaal maar ik hoop dat jullie me snappen en toevallig ook de oplossing er voor weten?

2

Re: Missen van een stuk tekst..

Dat klopt, tijdens de update zijn er helaas wat teksten stuk gegaan. Daar is niets meer aan te doen. :(

Welkom trouwens :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Missen van een stuk tekst..

Pooh schreef:

Dat klopt, tijdens de update zijn er helaas wat teksten stuk gegaan. Daar is niets meer aan te doen. :(

Welkom trouwens :D

Helemaal waar... Alle berichten die zijn gepost voor de update zijn bij de verhuizing een beetje verminkt. Dikke kans dat er op de plek van afbreken een trema of accent stond, daar struikelde het verhuisprogramma over. Als het een topic met interessante informatie is, kun je het topic naar boven halen door je vraag te stellen in het topic. Misschien dat iemand nog weet wat er stond (of het antwoord opnieuw kan geven). We hebben liever niet dat oude koeien eindeloos uit de sloot worden gehaald, maar voor topics met relevante informatie (how to's, recepten en dergelijke ) maken we natuurlijk een uitzondering :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!