Umran schreef:Hallo Petra,
Echt stuk voor stuk erg mooie taarten
Ik ben ook niet zo bekend met de diamond en platinum paste.. kan je daar meer over vertellen.. heb je misschien ook de gebruikersnaam van Ellen hier op het forum?
Wat betreft die kleine ronde taartjes, je hebt gezegd dat je ze eerst uitsteekt en dan dat je het 2x keer afsmeert en opgesteven.. is er misschien een reden waarom je ze eerst niet vult met de vulling en dan heel het proces?
En is cake in dit geval verstandiger als met biscuit?
gr
Umran, ik stuur je een mail met het adres!
Die kleine taartjes....zucht, wordt alweer chagrijnig als ik eraan terugdenk... Omdat ik niet die speciale vorm heb, heb ik steeds vier taartjes uitgestoken uit een cake van 17,5*17,5. Het leek me makkelijker om dat te doen zonder vulling, bovendien is het zonde van alles wat over zou blijven (had ik natuurlijk cakeballz van kunnen maken, maar daar had ik toen echt geen tijd en bestemming voor
) en een of twee lagen vulling vind ik de verhouding in hoogte en omtrek ook niet meer kloppen.
Met één keer afsmeren vond ik ze niet strak genoeg, vandaar de tweede keer. En toen heb ik ze op hun kop gezet en net als bij een cupcake gaatjes uitgestoken en die gevuld.
Daarom dus....
En waarom cake? Tja... het is natuurlijk een stuk steviger om mee te werken
en persoonlijk vind ik biscuit en botercreme geen lekkere combinatie, zeker niet voor een bruiloft.
Moet wel zeggen... toen het er eenmaal allemaal stond, was ik de ellende (bijna) in één klap vergeten! Vind het er zelf ook super uitzien. Maar ik maak toch liever een stapeltaart 
You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be