Onderwerp: Hoe maak ik huidskleur
Hoe maak je van fondant/ marsepein huidskleur? Voor bijvoorbeeld baby'tjes of poppetjes? Bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe maak ik huidskleur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe maak je van fondant/ marsepein huidskleur? Voor bijvoorbeeld baby'tjes of poppetjes? Bedankt!
De eerste keer heb ik het gemaakt met gewoon verschillende kleuren door elkaar mengen want ik kocht voorgekleurde marsepein, en dat deed ik met rood geel wit en bruin en dan gewoon blijven mengen tot je de goede kleur hebt. Nu heb ik een vleeskleur kleurstof die ik gewoon in de marsepein gooi :-)
Ik gebruik en heel klein beetje peach en crème en doorgaan met proberen tot je de juiste kleur hebt.
Succes!!
ik gebruik altijd ivory van wilton
huidskleur??? ik gebruik altijd chocolat brown
Copper (fleshtone) van AmeriColor. Blanke huidskleur van baby rossig tot volwassen. Gemixt met bruin voor een getinte huidskleur.
Werkt hier tot nu toe erg goed.
zag dat ik ivory heb in mijn kleurenzetje van wilton dus dat ik proberen bedankt!
Groetjes
goeie vraag kyrabella, die wilde ook ook net stellen want ik moet tinkerbell maken van de week.
bedankt miranda voor de tip.
jij ook tirza, als ik ooit een goede zongebruinde tinkerbell moet maken zal ik jou advies gebruiken
jij ook tirza, als ik ooit een goede zongebruinde tinkerbell moet maken zal ik jou advies gebruiken
Je snapt wel waarom ik het zei toch??? huidskleur, is blijkbaar voor veel mensen een afkorting voor blanke huidskleur. Iets hoe ik het op de basisschool ook heb aangeleerd gekregen, maar iets wat ook vrij discriminerend is. Vandaar dat ik zodra ik zo'n soort vraag zie staan, ik aaaaaltijd zo;n soort antwoord geef. Om mensen er iets bewuster van te maken
Had het niet dircrimerend bedoeld hoor Tirza! maar snapt je zeker wel!
Fibi schreef:jij ook tirza, als ik ooit een goede zongebruinde tinkerbell moet maken zal ik jou advies gebruiken
Je snapt wel waarom ik het zei toch??? huidskleur, is blijkbaar voor veel mensen een afkorting voor blanke huidskleur. Iets hoe ik het op de basisschool ook heb aangeleerd gekregen, maar iets wat ook vrij discriminerend is. Vandaar dat ik zodra ik zo'n soort vraag zie staan, ik aaaaaltijd zo;n soort antwoord geef. Om mensen er iets bewuster van te maken
ben het helemaal met je eens ;)het is of: blank, getint, negroide of aziatisch
Nou tirza ik denk bij huidskleur ook automatisch aan blank...Wat stom eigenlijk. Ben bij deze weer bewuster
Nou tirza ik denk bij huidskleur ook automatisch aan blank...Wat stom eigenlijk. Ben bij deze weer bewuster
jeej!!!!
@ Tirz, zie faq Je hebt groot gelijk.
@ Tirz, zie faq Je hebt groot gelijk.
he troela, je hebt 'blanke' uit de titel gehaald!!! dat was mijn eerste en enige actie die ik op de site zelf heb gedaan! (voor de rest vraag ik alles aan jou )
Maare, hihi goed dat dat zinnetje eronder staat!
Pooh schreef:@ Tirz, zie faq Je hebt groot gelijk.
he troela, je hebt 'blanke' uit de titel gehaald!!! dat was mijn eerste en enige actie die ik op de site zelf heb gedaan! (voor de rest vraag ik alles aan jou )
Maare, hihi goed dat dat zinnetje eronder staat!
Whaha, dat heb ik dus expres gedaan, muts.
Juist om dat zinnetje er bij te zetten. Kan er ook wel 2 vragen van maken hoor. Alleen dan past het weer niet in het alle kleuren huidskleur verhaaltje.
Wacht, geef me nog even.
Zo dan
ja!!! toppie!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe maak ik huidskleur