26

Re: Makro of sligro de moeite waard?

Zo te horen moet ik ook maar een pasje van de Hanos gaan regelen. Die van Makro en Sligro heb ik al, maar nog niet naar bak spullen gekeken.  :o

~ Never waste a good crisis... ~

27

Ik heb gisteren de 1:3 marsepijn in de makro gekocht (wel in België, misschien hebben ze niet hetzelfde assortiment) en vandaag mee gewerkt en vond het wel prettig werken. Voor mij geen marsepein van de webshop meer maar enkel van de makro (scheelde me wel zo'n 2 EUR per kilo)!

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

28

:Y  :Y  :Y
Jippie, was vandaag in Makro Delft...en ze hebben een nieuw assortiment bakartikelen:
Funcakes
Wilton
Crisco
etc

Toen ik het aan die man vroeg zei hij dat zij testvestiging waren en dat vanaf half augustus het overal in alle makro's verkrijgbaar is!
klinkt goed!

29

Bij de makro????

Als je ECHT de makro bedoeld ga ik half augustus eens in Best kijken ;)

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

30

yep, bij de makro in delft. Man zei bij andere vestigingen nu nog niet, maar wel over wk of 3/4

31

Oh oh dan kan makro best midden aug. een bezoekje van mij verwachten :)

dacht eerlijk gezegd dat je een typefoutje had gemaakt en de Sligro bedoelde  :o

32

Das niet goed met de makro zo dicht in de buurt  :+
Mijn paps woont 100 meter van de makro af ;)

33

oh voor mij is het gelukkig wat verder rijden alleen sligro is ong. maar 5 min. rijden (als het verkeer meezit)
Maar kan gelukkig goed afstand houden (nog wel) :lol:

34

nee, was ook blij verrast, denk dat ze daar het licht hebben gezien  :D

ze hadden: wilton icing, cake release, piping gel. cupcake standaard,muffin pannen, taartzagen, cupcake mix, piping gel, marsepein, rolfondant, marsepein rozen, icing colors, koekvormpjes, frostings, van die spullen om kasteeltaart te maken van wilton, uhm.....crisco, chocolade callets (pakjes van 4 x 100 gram) en in grote zakken en nog allerlei dingetjes...
Heb er echt wel een 1/2 uur staan kijken!

35

Kon t niet laten en heb de makro gebeld  :lol:

Voorlopig alleen in Delft , bij klantenservice niks bekend dat dit landelijk word..
Medewerker raden me aan om bij de vestiging zelf na de klantenservice te gaan. Omdat t dus in principe voor de vestiging wel bestelbaar is ;)

36

WOW........ vandaag lukt het niet meer, maar ik denk dat ik morgenochtend eeeeeeeeeeeeeeeeeeeven op stap ga!  :lol:   :cool:

De Makro Delft is mijn vaste vestiging (heb in Delft gewoond), weet blindelings alles te vinden..... leuk, iets nieuws!  :9

37

Oh bestelbaar altijd begrijp ik? nou dat is al heel wat.

En als het hier komt in Best dan ben ik daar zeer binnenkort zeer zeker te vinden :)

Heeft gelukkig geen haast bij mij, het winkeltje waren ik mijn dierenvoeding koop had een klein hoekje en iedere keer als ik er kom ligt er weer iets nieuws bij.
Zelfs gekleurde fondant  :):) en dat in een boerendorp :lol:

38

ik ben in ieder geval blij dat het in delft ligt, prijzen waren ook lager dan op internet (ook de incl. btw prijzen), gek dat ze dat bij de klantenservice niet wisten, die man stond dat toch echt stellig te vertellen...nou ja, even afwachten maar...ik hoop het want meestal kom ik in vestiging amsterdam en het is zo leuk alle produkten te bekijken voordat je ze koopt en dat kan niet op internet...en taartenshops zijn vaak zoveel duurder.

39

Wat kostte een kilo fondant daar eigelijk? enig idee?

40

Nou hoop ik ook dat het in best komt want iedere keer naar Delft rijden vanuit veldhoven is ook niet te doen :lol:

41

Weet je trouwens zeker dat het rolfondant is? bij makro heb ik me ook laten foppen.....niet opgelet wat er op de emmer stond....ja fondant......

Bij thuiskomst keek ik goed bleek dit glazuurfondant te zijn  :/
Mja heb toen maar cc's gebakken :)

42 Laatst bewerkt door Vizzstick (21-07-2010 19:02)

*D  kijk dat zijn nog eens berichten. Wilde binnenkort toch even een grote zak poedersuiker gaan halen. Kan ik gelijk het nieuwe assortiment bewonderen. Waar hebben ze het neer gezet?

Crisco hadden ze trouwens al in het amerikaanse pad.

.. En nu iedereen snel hollen naar de makro Delft zodat iedereen er straks van kan profiteren als het in alle makro's staat :lol:

43

ja was echt rolfondant in pakjes van 250 gram, prijs weet ik van dat niet echt meer, 2 kleuren, andere kleuren waren pakjes gekleurde marsepein (ook 250gr) maar  maar cupcake standaard was 5 euro goedkoper dan op internet!

Alles staat in het bakartikelen schap, poedersuiker 5 kgr ligt nog steeds bij suiker, maar nu in bakschap ook zakjes suikerbakkerspoeder van 1 kgr. Crisco hebben ze dan denk ik ook verhuisd, dat staat daar nu ook bij bakartikelen, amerikaanse schap heb ik eigenlijk niet gekeken.

44

cristel schreef:

:Y  :Y  :Y
Jippie, was vandaag in Makro Delft...en ze hebben een nieuw assortiment bakartikelen:
Funcakes
Wilton
Crisco
etc

Toen ik het aan die man vroeg zei hij dat zij testvestiging waren en dat vanaf half augustus het overal in alle makro's verkrijgbaar is!
klinkt goed!

dat vind ik nou eens heel leuk om te horen!!

It’s all about the [cup]cakes……
Voor mijn bakmomenten zie http://picasaweb.google.com/cheyennecupcakes of hyves of Facebook

45

En..... :x  :x  :x
Zijn jullie al geweest vandaag in Delft?

46

@tamara laat je ook wat voor mij staan in Best, of laat even weten waneer je gaat ........................dan ben ik eerder ;)
Ha ha ha Wordt er hebberig van..... :Y

47

hebben jullie behalve het te lenen van iemand dan jullie zelf allemaal aangemeld bij de kvk. want dat is dan toch de enige manier om een pas te krijgen bij de makro. zo niet hoe kom ik ook aan zo'n pasje dan zonder te lenen.

liefs ikkuhh

48

:(  :s  zonder lenen of kvk gaat niet lukken denk ik...
Ik gebruik altijd de pas van het bedrijf waar mijn vader werkt, maar je moet wel een pas scannen om binnen te komen en te betalen..
Ken je niemand met wie je een keertje mee kan?

49

Wij hebben een eigen zaak(je) idd. (niet met taart hoor) dus op die fiets ook een makro pas.
Daarvoor kon ik hem gebruiken van het bedrijf waar ik werkte, erg handig.

50

Mijn Hanos pasje is binnen!!  :D
Mijn vriendinnetje wilde ook zo graag een Hanos pasje dat ik haar gewoon 2e inkoper heb gemaakt. Kan ze zich helemaal uitleven. Tenslotte heeft zij mij besmet met het taarten-virus, daar mag best wat tegenover staan. ;)

~ Never waste a good crisis... ~