Onderwerp: [GEZOCHT] Blond&pip
Heeft er iemand sjablonen van het thema blond & pip studio of weet iemand hoe ik hier aan kan komen?
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » [GEZOCHT] Blond&pip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft er iemand sjablonen van het thema blond & pip studio of weet iemand hoe ik hier aan kan komen?
Groetjes
Wat bedoel je precies met sjablonen? Overigens kun je via het zoek programma google wel het 1 en ander vinden. Probeer eens blond kaart en klik dan op afbeeldingen. Met Pip studio is het wat lastiger want die heeft wat bewerkelijkere plaatjes. Heel veel succes!
Ja je hebt het vogeltje van pip als uitsteker die heb ik al
maar verder zoek ik ook nog de ronde cirkels die erom heen zitten
even denken hoor het gezicht/poppetje wat erbij hoor.
En wat ik met sjabloon bedoel je hebt hier op het forum bijvoorbeeld ook een sjabloon van een kroon/tiara die trek je over en je hebt je afbeelding dat zoek ik dus ook maar dan in styl van blond en pip.
Hopelijk is het zo duidelijker?
Je vraag is wel duidelijk, maar waarom je topic hier staat niet
Zie het topic met de veelzeggende titel: REGELS VAN DEZE RUBRIEK met daarin bovenaan:
* Deze rubriek is bedoeld voor het postenvan patronen, sjablonen en volledige howto's, NIETvoor het vragen er naar!
[MOVE] --> Decoreren
Heb de regels wel gelezen alleen dus niet goed onthouden Sorry maar ben nog steeds opzoek
Groetjes
Ik denk dat de meeste mensen gewoon pip plaatjes printen en uitknippen en zo als sjabloon gebruiken.
Ja dat is ook nog een idee maar de meeste plaatjes zijn wat kleiner worden die dan eerst wat vergroot?
Verder iemand nog tips voor sjablonen enz?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125978961
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125778089
en zo vind je via de zoekfunctie nog veel meer resultaten!
Voor pip zoeken via google afbeeldingen en dan zoeken op pip studio...........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » [GEZOCHT] Blond&pip