1

Onderwerp: [GEZOCHT] Blond&pip

Heeft er iemand sjablonen van het thema blond & pip studio of weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Groetjes

2

Re: [GEZOCHT] Blond&pip

Wat bedoel je precies met sjablonen? Overigens kun je via het zoek programma google wel het 1 en ander vinden. Probeer eens blond kaart en klik dan op afbeeldingen. Met Pip studio is het wat lastiger want die heeft wat bewerkelijkere plaatjes. Heel veel succes!

There's a time for every star to shine!

Ja je hebt het vogeltje van pip als uitsteker die heb ik al :)
maar verder zoek ik ook nog de ronde cirkels die erom heen zitten
even denken hoor het gezicht/poppetje wat erbij hoor.

En wat ik met sjabloon bedoel je hebt hier op het forum bijvoorbeeld ook een sjabloon van een kroon/tiara die trek je over en je hebt je afbeelding dat zoek ik dus ook maar dan in styl van blond en pip.

Hopelijk is het zo duidelijker?

4

Je vraag is wel duidelijk, maar waarom je topic hier staat niet :nooo
Zie het topic met de veelzeggende titel: REGELS VAN DEZE RUBRIEK met daarin bovenaan:

* Deze rubriek is bedoeld voor het postenvan patronen, sjablonen en volledige howto's, NIETvoor het vragen er naar!

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Heb de regels wel gelezen alleen dus niet goed onthouden :) Sorry maar ben nog steeds opzoek :P Groetjes

6

Ik denk dat de meeste mensen gewoon pip plaatjes printen en uitknippen en zo als sjabloon gebruiken.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

Ja dat is ook nog een idee maar de meeste plaatjes zijn wat kleiner worden die dan eerst wat vergroot?

Verder iemand nog tips voor sjablonen enz?

9

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125978961

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125778089

en zo vind je via de zoekfunctie nog veel meer resultaten!

Voor pip zoeken via google afbeeldingen en dan zoeken op pip studio...........