1

Onderwerp: Cricut...

Ik ben eerlijk gezegd benieuwd hoeveel mensen hier de cricut gebruiken bij het decoreren.
En gebruik je dan de cricut cake of (net als ik) de gewone cricut (expression)?

En heb je ook Cricut design studio en/of Make the Cut en/of Sure Cuts a Lot?

En ik snij gumpast met de cricut. Snij jij iets anders of ook gumpast?

Ben erg benieuwd naar de reacties  :)

Mvg,
Clementtiene

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

2

Re: Cricut...

ik heb er geen, ik vind 'm wel leuk maar met de hoeveelheid taarten die ik  maak vind ik 'm te duur. wie weet ooit nog, maar nu niet.

3

Re: Cricut...

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=81395
Succes met lezen, het zijn 8 pagina's. ;)
Peronne heeft ook nog wat ervaringen gedeeld http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=100072

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Re: Cricut...

:lol:  Pooh is me net voor

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Re: Cricut...

Die twee volg ik idd al. Maar toch bedankt hoor!  :thumb:

De reden dat ik toch een nieuwe ben begonnen is omdat het me niet gepast leek om mijn vragen in 1 van die twee te plaatsen.
En ik dacht dat er misschien ook wel (nieuwe) cricut gebruikers zijn die die niet (meer) volgen.

Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden...  :rolleyes:

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

6 Laatst bewerkt door Clementtiene (20-06-2010 12:03)

Re: Cricut...

sorry,  per ongelukt 2x dezelfde geplaatst  :o

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Our house doesn't alway look like this... Sometimes it't worse.

7

Re: Cricut...

:think:  Ik zou niet weten waarom je daar je vragen niet zou mogen stellen ... Niets ongepast aan hoor!!  :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

8

Re: Cricut...

HOIHOI

Ik  ben de gelukkige eigenaar van de *cake*

En heb er nog niet heel veel mee kunnen doen

Deze heb ik ermee gemaakt : http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=100283

Ik heb ook wat van die programma's. die gebruikte ik al voor scrapbooken met mijn gewone cricut

9

Re: Cricut...

't Is nog geen oude koe hoor, deze is nog wel levensvatbaar als je hem uit de sloot hebt gevist.

Oftewel  :D, je vraag in het andere topic stellen is prima. Had alleen de topics even aangegeven voor het geval je niet wist dat ze bestonden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

10 Laatst bewerkt door Just mi (21-06-2010 13:19)

Re: Cricut...

{Ik heb ook wat van die programma's. die gebruikte ik al voor scrapbooken met mijn gewone cricut}

programma's op computer ofzo..... Want ik snap nog steeds niet goed hoe dit apparaat werkt maar wil hem wel hebbe hahahahahah.....

ik zal wel dom lijken hihihih

Re: Cricut...

WWWhhhhooooo ik heb mn besteld!!!!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

Re: Cricut...

Zo heb al het eea gemaakt, en het lukt zowel met fondant als met marsepein. Ik vind marsepein zelfs beter gaan, alleen het op de taart doen lijkt me lastiger met marsepein.

Ik heb wat foto's gemaakt, ik denk dat ik ze morgen ff in dit topic zet.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

13

Re: Cricut...

ik ga dit topic toch maar verplaatsen naar TD algemeen, waar die natuurlijk eigenlijk thuis hoort  :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

14

Re: Cricut...

Ik heb de Cricut Cake in huis! Ben zo blij!

Ik mag hem uitproberen voor de zaak. Ik las dat er hier al wat dames zijn die hem hebben. Die komen dan rechtstreeks uit Amerika? Ik heb de eerste die via Nederland verkocht gaat worden.

15

Re: Cricut...

Ik heb gelijk een vraagje.

Gebruik je beter marsepein of rolfondant?
Ik denk dat het van mij te dik is, want de uitsnijding is niet mooi strak. Wat doe ik dan fout? Ik heb nu marsepein en rolfondant gebruikt. En gebruik je iets om het mp of rf vast te plakken op de cutting mat?

Re: Cricut...

noosie schreef:

Ik heb gelijk een vraagje.

Gebruik je beter marsepein of rolfondant?
Ik denk dat het van mij te dik is, want de uitsnijding is niet mooi strak. Wat doe ik dan fout? Ik heb nu marsepein en rolfondant gebruikt. En gebruik je iets om het mp of rf vast te plakken op de cutting mat?

Je moet je marsepein of fondant vastplakken met crisco. Met crisco je mat insmeren en dan gaat het veel beter. Ook moet je ff kijen naar de snelheid en diepte van het snijden.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

17

Re: Cricut...

Wat een geld zeg! Vindt het erg mooi wat tie kan maar 400 euro  :grr:

18

Re: Cricut...

het lijkt mij een geweldig ding ik hen de gewone snijplotter van ze maar ook die was al 300,00 maar daar kan je wel meer mee papier stickers en deur en autoreclame ....

19

Re: Cricut...

Ja, de crisco ben ik ook al achter. Nu ben ik aan het experimenteren met de sneldheid en druk, en nu gaat het hartstikke goed.