Onderwerp: [FEEDBACK] eerste bruidstaart
Jaja vandaag mocht ik mn eerste bruidstaart afleveren!
Natuurlijk vond ik het spannend maar had een hoop kunnen voorbereiden dus met de planning ging het helemaal goed.
Met de hitte vervoeren ging ook goed, airco goed hoog in de auto en niet te lang vantevoren vertrokken, want wilde daar niet te lang met de taart moeten wachten.
Het neerzetten was wel een haastklus want het paar ging trouwen in een heel schattig kerkje, dan een groepsfoto maken buiten, en aansluitend bubbels met taart.
Maar dat gingen ze in datzelfde kerkje doen, dus snel snel snel moesten er stoelen weggezet worden, tafel neergezet, taart erop, en dan allemaal in 10 minuten tijd....
Toen het eenmaal stond nog snel een foto gemaakt van het geheel, snel het bruidspaar gefeliciteerd buiten en toen gingen ze naar binnen voor de taart.
Enige probleem was dat de bruidegom niet erg meewerkte...vanmorgen brak in ene zn arm af en die wilde er ook niet meer echt op...heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen, maar was wel even stress hoor!
2e foto is alles bij elkaar: 1 stapeltaart, 4 aansnijtaarten en 36 cupcakes die ik apart nog even in de juiste rubriek plaats.
Helaas is door de haast de 2e foto niet heel duidelijk
Wil graag weten wat jullie ervan vinden!