1 Laatst bewerkt door suus1978 (09-07-2010 20:20)

Onderwerp: [FEEDBACK] eerste bruidstaart

Jaja vandaag mocht ik mn eerste bruidstaart afleveren!
Natuurlijk vond ik het spannend maar had een hoop kunnen voorbereiden dus met de planning ging het helemaal goed.
Met de hitte vervoeren ging ook goed, airco goed hoog in de auto en niet te lang vantevoren vertrokken, want wilde daar niet te lang met de taart moeten wachten.
Het neerzetten was wel een haastklus want het paar ging trouwen in een heel schattig kerkje, dan een groepsfoto maken buiten, en aansluitend bubbels met taart.
Maar dat gingen ze in datzelfde kerkje doen, dus snel snel snel moesten er stoelen weggezet worden, tafel neergezet, taart erop, en dan allemaal in 10 minuten tijd....
Toen het eenmaal stond nog snel een foto gemaakt van het geheel, snel het bruidspaar gefeliciteerd buiten en toen gingen ze naar binnen voor de taart.

Enige probleem was dat de bruidegom niet erg meewerkte...vanmorgen brak in ene zn arm af en die wilde er ook niet meer echt op...heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen, maar was wel even stress hoor!

2e foto is alles bij elkaar: 1 stapeltaart, 4 aansnijtaarten en 36 cupcakes die ik apart nog even in de juiste rubriek plaats.
Helaas is door de haast de 2e foto niet heel duidelijk

Wil graag weten wat jullie ervan vinden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6OLSVVYD-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RJJLL4DT-D.jpg

taart taart taart!

2

Re: [FEEDBACK] eerste bruidstaart

Ik vind em erg vrolijk!! Leuk, ook je bruidspaar  :thumb:

Enige waar mijn oog op valt...ik mis een randje om de onderste taart. Zie wel als ik t goed zie, een wit randje, maar zelf had ik denk ik iets van kleur laten terugkomen. Maar da's persoonlijk ;)

't is gewoon een erg leuke taart!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

ja klopt, dat was de wens van het bruidspaar, ze wilden om de bovenste 2 taarten een simpel wit randje en om de onderste wilden ze geen randje.
Ze waren bang dat het anders in combinatie met de gekleurde bloemen en het bruidspaar te druk zou worden.
Persoonlijk had ik ook een gekleurd randje gedaan.

taart taart taart!

4

Ik vindt je boetseersels erg mooi, schattig en mooi gemaakt bruidsboeketje zeg!
De mat die je gebruikt hebt daar ben ik jaloers op, staat ook nog op mijn lijstje maar vindt ze zooooo prijzig.
Ook je cc's zijn lekker vrolijk en trak. :thumb:

5

Vind het heel leuk geworden zo bij elkaar....... :thumb:

6

tja ik heb geen feedback. Het randje was ook hetgeen wat mij opviel, maar jij had dat zelf ook al gezien..verder is hij heel erg mooi hoor! Heel mooi strak

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

dank jullie wel voor de complimenten  :o
het was een hoop werk maar ook wel een enorme uitdaging!
Esther ja die matten zijn niet goedkoop maar moet zeggen, ik heb er al heel  veel plezier van gehad dus spaar nog even door voor een volgende mat!

taart taart taart!

8

Vind het een heel leuk, zomers taartje met een schattig bruidspaar, goed gedaan hoor !!  :thumb:

9

Een heel mooi geheel!

Feedback??? Tja, als je dan toch iets wilt horen: Ik zou denk ik een stipje of pareltje tussen dag/maand/jaar hebben gedaan. Maar verder heb ik echt niks op of aan te merken!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl