Re: Doornroosje kasteel!!
Zo natascha
137 berichten, jij moet volgens mij de hele dag lopen stralen van blijdschap. Nou van mij mag je hoor, schitterend maar dat had ik al gezegd.
Had je zelf nou ook zoiets van dit is een vreselijke mooie taart, of zijn er bij jouw ook nog twijfels, en wat doet het je al die reacties. Dit alleen uit nieuwschierigheid hoor. Ben eigenklijk wel een tikje jaloers. Maar voor mij des te meer een rede, om mijn taarten net zo mooi te maken als jij.
Mag ik ook vragen hoeveell taarten jij in een week maak, en hoelang je er mee bezig benSorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig.
![]()
Groetjes Yvonne
Sorry Yvonne zou nog even reageren maar beetje erbij ingeschoten door de drukte
Ik zie altijd bij elke taart die ik maak verbeter punten zou niet goed zijn als dat niet zo was .
En van elke taart leer je weer meer,je bent nooit helemaal uitgeleerd .
Ben van mezelf wel een persoon wat niet gauw genoegen neemt met iets waar ik niet echt tevreden mee ben dus blijf dan wel doorgaan en desnoods overdoen totdat ik kan zeggen "jaaa dit is het"
Ik maak niet veel taarten ongeveer 1 in twee drie weken.
Ik krijg wel veel aanvragen maar ben wel selectief met wat ik aanneem ,ik moet het echt een leuke opdracht vinden en wil er ook maar 1 taart tegelijk doen om me daar helemaal op te richten.
Nu met de aankomende workshops zal en is het taarten maken in opdracht helemaal op een laag pitje komen te staan omdat ik me dan op de workshops moet richten .
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!