151

Re: Doornroosje kasteel!!

dudoky schreef:

Zo natascha

137 berichten, jij moet volgens mij de hele dag lopen stralen van blijdschap. Nou van mij mag je hoor, schitterend maar dat had ik al gezegd.

Had je zelf nou ook zoiets van dit is een vreselijke mooie taart, of zijn er bij jouw ook nog twijfels, en wat doet het je al die reacties. Dit alleen uit nieuwschierigheid hoor. Ben eigenklijk wel een tikje jaloers. Maar voor mij des te meer een rede, om mijn taarten net zo mooi te maken als jij.
Mag ik ook vragen hoeveell taarten jij in een week maak, en hoelang je er mee bezig ben

Sorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig. :D

Groetjes Yvonne

Sorry Yvonne zou nog even reageren maar beetje erbij ingeschoten door de drukte :o

Ik zie altijd bij elke taart die ik maak verbeter punten zou niet goed zijn als dat niet zo was .
En van elke taart leer je weer meer,je bent nooit helemaal uitgeleerd .
Ben van mezelf wel een persoon wat niet gauw genoegen neemt met iets waar ik niet echt tevreden mee ben dus blijf dan wel doorgaan en desnoods overdoen totdat ik kan zeggen "jaaa dit is het"
Ik maak niet veel taarten ongeveer 1 in twee drie weken.
Ik krijg wel veel aanvragen maar ben wel selectief met wat ik aanneem ,ik moet het echt een leuke opdracht vinden en wil er ook maar 1 taart tegelijk doen om me daar helemaal op te richten.
Nu met de aankomende workshops zal en is het taarten maken in opdracht helemaal op een laag pitje komen te staan omdat ik me dan op de workshops moet richten .

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

152

WAUW.Je zal hem maar krijgen voor je verjaardag!!
Wat een prachtig geheel!Mooi al die details en je boetseerwerk is super  :Y   :thumb:

groetjes mariska

153

Deze taart zou ik dus echt niet aansnijden, wat is ie moooooooiiiiiii. Echt super! En al die details. Wat zal die kleine meid blij geweest zijn. Echt petje af hoor, wat een kunstwerk!!!!!

Wow, wow, wow wow Natacha!!

Ik had hem gemist :o geen idee hoe het kwam :think:

Hij is echt geweldig!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Helaas zag mijn dochtertje van 3 hem net, die riep dus meteen: "die wil ik ook!!"

Nou, dan kan ik nog wel 10 jaar oefenen ;) en dan is ie nog niet zo....

Wanneer komt jouw boek uit :) ???

I never met a calorie I didn't like....

155

Heeeeel gaaf! Je hebt deze foto toch al wel ingestuurd om bovenaan het forum te laten verschijnen, hè?

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

156

Ik zie de taart nu pas en ook ik ben totaal sprakeloos!
Wat een kunstwerk.je zal maar zo'n taart krijgen als je nog maar 5 jaar oud bent.Dit blijft je hele leven bij.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

157

Wow!
Heel gaaf!

158

er zijn geeen woorden voor heb ogen te kort!!!!  :thumb:

159

Cabi schreef:

*raap mezelf weer van de grond* ben net achterover gevallen en sprakeloos wat een TAART/KUNSTWERK!

Ik sluit me hier helemaal bij!!!! :Y

160

Ik denk dat we er nog een rubriek bij moeten doen "Kanjers van taarten" en die van jou staat er dan zekers in!!!!!

161

Diepe buiging, in een woord supercalifragilisticexpialidocious! Om in Disneytermen te blijven.

Geweldig deze taart, wat prachtig!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

162

Wow hier wordt ik stil van...

Dit is Geweldig Mooi  :Y

163

Echt gewedig!!! Hoe veel uren ben je hier wel zoet mee geweest?

164

wauw... hier zijn geen woorden voor wat een fantastische taart zeg! mega geweldig!!!

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

165

Tja, alles is al gezegd. Monique schreef al: all of the above.
Ik dus ook en dat x 100!
Misschien een tip voor het forum:
Maak een gevorderden pagina,, hier wordt ik als beginner zodanig geimponeert dat ik (bijna) niets meer durf...
Ha, mag ik bij je wonen????? :D  :D  :D

Als je elke dag doet wat je leuk vind....hoef je nooit meer te werken (Gandhi)

166

Die durf je toch echt niet aan te snijden?  :s

PRACHTIG

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

167

Wow.... ik heb nog nooit zoiets gezien... Wat knap gemaakt!  :thumb:

168

ik ben sprakeloos (dat andere wat ik tegen mijn man zij is niet zo netjes om te typen :D ).

PRACHTIG!!!!!!!!!!

169

Natacha schreef:
dudoky schreef:

Zo natascha

137 berichten, jij moet volgens mij de hele dag lopen stralen van blijdschap. Nou van mij mag je hoor, schitterend maar dat had ik al gezegd.

Had je zelf nou ook zoiets van dit is een vreselijke mooie taart, of zijn er bij jouw ook nog twijfels, en wat doet het je al die reacties. Dit alleen uit nieuwschierigheid hoor. Ben eigenklijk wel een tikje jaloers. Maar voor mij des te meer een rede, om mijn taarten net zo mooi te maken als jij.
Mag ik ook vragen hoeveell taarten jij in een week maak, en hoelang je er mee bezig ben

Sorry voor al die vragen maar ben zo nieuwschierig. :D

Groetjes Yvonne

Sorry Yvonne zou nog even reageren maar beetje erbij ingeschoten door de drukte :o

Ik zie altijd bij elke taart die ik maak verbeter punten zou niet goed zijn als dat niet zo was .
En van elke taart leer je weer meer,je bent nooit helemaal uitgeleerd .
Ben van mezelf wel een persoon wat niet gauw genoegen neemt met iets waar ik niet echt tevreden mee ben dus blijf dan wel doorgaan en desnoods overdoen totdat ik kan zeggen "jaaa dit is het"
Ik maak niet veel taarten ongeveer 1 in twee drie weken.
Ik krijg wel veel aanvragen maar ben wel selectief met wat ik aanneem ,ik moet het echt een leuke opdracht vinden en wil er ook maar 1 taart tegelijk doen om me daar helemaal op te richten.
Nu met de aankomende workshops zal en is het taarten maken in opdracht helemaal op een laag pitje komen te staan omdat ik me dan op de workshops moet richten .

Natascha,
Nog bedankt voor je reactie, ik moest even zoeken (7 pagina's hahahha)
Ik begrijp wel uit je verhaal dat je echt de tijd neemt om die prachtige creaties te maken, petje af, hierdoor ben ik ook tot de conclusie gekomen dat het leuker is om 1 schitterende taart te maken dan 4 taarten die ermee door kunnen.
ook ik ben niet gauw tevreden met wat ik maak, maar door tijdsdruk en te veel aannames, moet ik vaak met minder genoegen nemen. Dit ga ik goed in mijn oren knopen, want eigenlijk vind ik het dan ook minder leuk. Dus vanaf nu ga ik selectiever te werk, moet ik alleen nog alle taarten verwerken tot het einde van het jaar haahahhha
Nog bedankt voor je tips en reactie
groetjes Yvonne

Nu ik je taart weer zie vind ik het nog steeds volstrekt belachelijk dat jij van die waanzinnige creaties kan maken!!  :lol:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

171

En doordat Suuz hem even naar boven "upped" met haar laatste bericht zie ik hem ook. Hoe kan ik deze gemist hebben??
Ik heb alle reacties gelezen. En je hebt ze allemaal verdiend.
Een sprookje van een taart! Ik ga lekker dromen zo ;)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

172

heeel gaaf, had ik die bijna gemist zeg.

173 Laatst bewerkt door monicak (09-07-2010 23:53)

OoooooooooMG wat prachtig!!! dat meisje is spoiled for life!!! :lol:
daar kan toch niets meer tegen op? echt heel heel mooi!!!!

174

monicak schreef:

OoooooooooMG wat prachtig!!! dat meisje is spoiled for life!!! :lol:
daar kan toch niets meer tegen op? echt heel heel mooi!!!!

175

Jeetje wat mooi..zoveel details...ben je hier een jaar van te voren mee begonnen ofzo???

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl