Onderwerp: De trein.... mis hem niet!
Dat was het thema van de musical van groep 8 dit jaar Mijn oudste speelde er in mee, hij gaat dus naar de middelbare school na de vakantie.... Ik vond het wel leuk om een taart te maken voor het schoolverlatersdiner dat de achtstegroepers kregen voordat ze de musical opvoerden voor ons ouders. Ik werd haast verlegen van alle complimenten die ik kreeg van de leerkrachten
Zo lyrisch waren ze. En ik was zelf eigenlijk niet helemaal tevreden, ik heb hem dit weekend gemaakt omdat ik maandag en dinsdag gewoon moest werken en heb daarom cake gebruikt. De cake voor de koffer was netjes tot de rand van het bakblik gekomen, maar niet hoog genoeg vond ik voor een echte koffer. daarom toch maar een biscuit proberen te bakken die hoger werd maar die viel uit elkaar bij het storten
toen had ik geen eieren meer voor een nieuwe/ extra cake dus maar zo gelaten. Het lijkt nu net een halve koffer ipv een hele
Maar goed, de puzzel op het tasje was dan wel weer grappig
Ook nog een foto met daglicht, vind ik altijd mooier maar geen tijd genomen om een fotohoekje te maken, dus met de huiskamer er ook op