1

Onderwerp: De trein.... mis hem niet!

Dat was het thema van de musical van groep 8 dit jaar :) Mijn oudste speelde er in mee, hij gaat dus naar de middelbare school na de vakantie.... Ik vond het wel leuk om een taart te maken voor het schoolverlatersdiner dat de achtstegroepers kregen voordat ze de musical opvoerden voor ons ouders. Ik werd haast verlegen van alle complimenten die ik kreeg van de leerkrachten  :o Zo lyrisch waren ze. En ik was zelf eigenlijk niet helemaal tevreden, ik heb hem dit weekend gemaakt omdat ik maandag en dinsdag gewoon moest werken en heb daarom cake gebruikt. De cake voor de koffer was netjes tot de rand van het bakblik gekomen, maar niet hoog genoeg vond ik voor een echte koffer. daarom toch maar een biscuit proberen te bakken die hoger werd maar die viel uit elkaar bij het storten :/ toen had ik geen eieren meer voor een nieuwe/ extra cake dus maar zo gelaten. Het lijkt nu net een halve koffer ipv een hele :D Maar goed, de puzzel op het tasje was dan wel weer grappig :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVYRRLMD.jpg

Ook nog een foto met daglicht, vind ik altijd mooier maar geen tijd genomen om een fotohoekje te maken, dus met de huiskamer er ook op :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UHQFUHUC.jpg

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

2

Re: De trein.... mis hem niet!

Jammer dat het niet is geworden zoals je graag wilde, maar i kvind hem ook superleuk!

3

Hij is gaaf! De donkere foto heeft ook wel wat hoor. De puzzel lijkt net een foto, of misschien is dat het effect met te weinig licht. De musicalnaam komt me bekend voor, mijn neefje deed ook iets met een trein. Hoe ging het verhaal?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Het verhaal was iets met een treinreis naar Marseille, met onder andere een Italiaanse mamma en haar gezin, een oliesheik met zijn familie, een diamant die opeens kwijt was... Komt dat bekend voor?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Ja!! Die deden zij ook, grappig. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

hij is super!!! (en een prachtig attachékoffer is toch ook een koffer O-)) :thumb:  :thumb:  :thumb:

7

Mooi hoor !

8

Wauw ik vind hem super mooi en zo strak!!! :Y  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Tuurlijk krijg je complimenten. Hij is supermooi !! En wij hebben hoge taarten in ons hoofd, maar dat is voor anderen eerder vreemd, dat gewoon!
Leuk hoor, dat je de klas nog zo hebt verwend!

Groet, Jolanda

10

wat leuk zeg!!!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

11

Gave taart!
Dat je tasje bleef staan........ (hoe?)
In Marseille heb je ook niet meer nodig dan een korte broek, een T-shirt, slippers en wat zwemspullen, dus een dunne koffer volstaat toch :Y  ;) ?!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Geweldige taart!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

13

Super taart zeg!
Wij voeren dezelfde musical op over 2 weken :D. Je taart past er helemaal bij :thumb:

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

leuk zeg!!

Groetjes Natasja!

15

erg mooi !

16

Wat geweldig Jozien. Ik ken de musical, groep 8 op mijn school speelde hem ook en jouw taart had daar vast hoge ogen gegooid!!! Geweldig gemaakt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

Hij is leuk!! Wij hebben bij mij op school ook De Trein gedaan, leuke musical.

Groetjes, Sylvia

18

echt heeeeeel tof!

Enthousiaste groet, Maxime

19

Heel erg mooi  :Y  :thumb:

20

prachtig!!

21

Erg leuk!

22

leuk leuk! ik ken de musical ook... moest laatst oefenen met een invalklas.  Was vast een leuke musical! en een erg mooie taart

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

23

Ik vind ém erg mooi!!! Ontzettend leuk bedacht en ik begrijp al die enthousiaste reacties wel! :Y

24

Ondanks dat jezelf niet helemaal tevreden bent, vind ik 'm helemaal super! :Y

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

25

Hartstikke leuke taart, ik kan me voorstellen dat je zoveel positieve reacties heb gekregen  :Y .

Maaruh....is deze musical op iedere basisschool in Nederland opgevoerd als afscheid ofzo? Hier is 'ie ook al gedaan en ik weet van m'n schoonzus dat ze in Bennekom en Veenendaal ook al deze musical hebben opgevoerd  :lol: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa