Onderwerp: 1e bestelling! *trots* en Bob
Na bijna een jaar taarten en cupcakes maken uit eigen initiatief voor iedere gelegenheid die zich ervoor leent
, had ik dit weekend eindelijk mijn eerste (betaalde) bestelling: het overbuurmeisje werd 2 en wilde heel graag een Nijntje-taart én wat cupcakes.
Het is mijn eerste stapeltaart en ik ben erg erg trots op! Maar wát een hels karwei met de temperaturen van afgelopen weekend
Ik las het vorige week al in vrijwel ieder topic maar dacht dat het wel een beetje mee zou vallen. Niet dus, de koelkast is nog nooit zo vaak open en dicht geweest als dit weekend, na iedere handeling moest de taart opnieuw de koelkast in.

(gevuld met 2 lagen chocomousse en 1 laag Dulche de Leche)
Morgen komt een vriendin op visite met haar twee zoontjes, met onze zoon erbij zijn er dan 3 kleine mannetjes die Bob helemaal te gek vinden.

(ook gevuld met 2 lagen chocomousse en 1 laag Dulche de Leche)
. Wel spannend zo'n eerste bestelling ! Reken je dan veel extra, als ik vragen mag? Ik heb geen idee wat ik zou moeten vragen voor een taart, heb al een aantal verzoekjes gehad, maar afgewezen... beetje te spannend
maar ik denk dat ik zo 15 euro kwijt ben en dan nog niet eens gas ed meegerekend
vooral nijntje!