Onderwerp: tylose vergeten....wat nu?
Ik heb een vraag: Ik heb een thomas geboetseerd, maar ben vergeten de tylose erin te stoppen...stom stom stom.... gaat hij nog wel hard worden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tylose vergeten....wat nu?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een vraag: Ik heb een thomas geboetseerd, maar ben vergeten de tylose erin te stoppen...stom stom stom.... gaat hij nog wel hard worden?
Wat zij zegt *pijl naar boven*
Heb je Thomas gemaakt met fondant of marsepein en wil je persé dat het hard wordt? Thomas is niet echt iets dat in kan storten, je redt het ook prima zonder tylose, zeker als ie toch al af is.
Wat zij zegt *pijl naar boven*
Heb je Thomas gemaakt met fondant of marsepein en wil je persé dat het hard wordt? Thomas is niet echt iets dat in kan storten, je redt het ook prima zonder tylose, zeker als ie toch al af is.
Ik heb Thomas gemaakt van fondant. Hij hoeft niet perse hard te worden, maar wil natuurlijk niet dat hij helemaal inzakt
Fijn te lezen dat hij niet perse met tylose gemaakt hoeft te worden. Zo stom... ha ha ha.. was heel enthousiast begonnen, maar niet er aangedacht dat het misschien handig zou zijn om er wat tylose in te stoppen.
Als hij van fondant is, zal het denk ik wel meevallen. Waarschijnlijk wordt hij wel aan de buitenkant hard.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tylose vergeten....wat nu?