Onderwerp: Bruids - en Stapeltaarten ;) Do! Wel kijken hé!
Tjee, wat een weekje heb ik achter de rug. Heb 4 dagen binnen gezeten in mijn taarthokje en ben helemaal gesloopt vandaag
Achteraf gezien had ik de babyborrel opdracht beter kunnen weigeren, maar ik had hem voor de 1e ook gemaakt en vind het wel een uitdaging om te doen.
De week begon met een stapeltaart, graag zoeen als ik voor de 1e verjaardag van mijn eigen dochtertje gemaakt had. Dat was alweer 1 1/2 jaar geleden en dus een vrij simpele taart omdat ik destijds nog niet zoveel materialen had
Wel leuk om te maken, en ook een eer dat ze deze taart dus het allermooist vond van al mijn taarten
Dit was overigens de taart voor mijn dochtertje:
Toen mocht ik voor vrijdag een bruidstaart maken, ze hadden een mooie taart gezien op een site en na navraag bleek het om een taart van Do te gaan, die ze samen met iemand anders gemaakt had. Heb netjes toestemming gevraagd en de taart een beetje aangepast naar de wensen van het bruidspaar (strik i.p.v roosjes, muisjesbruidspaar)
Vond het een geweldige taart om te maken, leuk ook om een voorbeeld te hebben, en erg spannend met de hitte donderdag en vrijdag. Overigens gevuld met champagnecréme en framboosjes!
Komt ie!
En zo stond ie in mijn nieuwe koel-kast
En dan voor vandaag dus nog die babyborrel voor 100 personen. 2 stapeltaarten moesten het worden, met 2 losse beschuiten en 20 cupcakejes.
Vond in het begin de stapel echt niet mooi, hou er meer van als er een groter verschil in de maten zit. Dit was 20 - 22 - 24 cm. Ze wilden eerst voor meer personen en toen had ik 20- 25 - 30 in gedachte maar er waren nogal wat afmeldingen.
Uiteindelijk vond ik het resultaat wel super lief, echte meisjestaarten voor een babyborrel.
Zo nu ga ik van het weekend genieten (nog 8 uurtjes )
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~