Onderwerp: Spoed!!! Afsmeren
Hallo,
ik ben bezig met een taart. Nu doe ik normaal altijd afsmeren met botercreme extra. Maar nu heb ik die funcakes botercreme mix kan ik hier ook gewoon mijn taart mee afsmeren??
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Spoed!!! Afsmeren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
ik ben bezig met een taart. Nu doe ik normaal altijd afsmeren met botercreme extra. Maar nu heb ik die funcakes botercreme mix kan ik hier ook gewoon mijn taart mee afsmeren??
Alvast bedankt!
Met dit weer zou ik het risico niet lopen. Het is heet, er zit water in de mix en dan kan je taart gaan zweten en smelten
Met dit weer zou ik het risico niet lopen. Het is heet, er zit water in de mix en dan kan je taart gaan zweten en smelten
tsja... maar eigenlijk kan je ook niet met botercreme extra afsmeren... omdat je niet met banketbakkersroom kunt afsmeren, ivm smeltgevaar
Ik zou het ook NIET doen en zeker niet met dit weer
Wellicht is chocoladepasta een optie?
Ottolien schreef:Met dit weer zou ik het risico niet lopen. Het is heet, er zit water in de mix en dan kan je taart gaan zweten en smelten
tsja... maar eigenlijk kan je ook niet met botercreme extra afsmeren... omdat je niet met banketbakkersroom kunt afsmeren, ivm smeltgevaar
Wat ben je scherp ik heb alleen maar gelezen nu met de funcakes mix
Ik zweer nog steeds bij een heel dun laagje (zo dun als mogelijk) 1:1 bc. Of ik moet een taart maken voor mijn kinderen. Die hebben de 1:1 het liefst als vulling
tipsytaartje schreef:Ottolien schreef:Met dit weer zou ik het risico niet lopen. Het is heet, er zit water in de mix en dan kan je taart gaan zweten en smelten
Wat ben je scherp ik heb alleen maar gelezen nu met de funcakes mix
![]()
Ik zweer nog steeds bij een heel dun laagje (zo dun als mogelijk) 1:1 bc. Of ik moet een taart maken voor mijn kinderen. Die hebben de 1:1 het liefst als vulling
Ehhh... ik heb een taart gemaakt gisteren, afgesmeerd met botercreme van de mix en merk er eigenlijk niks van. Maar ja, op kantoor is het ook niet echt warm. Als hij het vanavond maar "overleefd".
Ik heb gisterenavond een taart gemaakt met de mix van funcakes. Is helemaal goed gegaan alleen doen we er veel minder water bij.
60ml i.p.v. 100ml
TE LAAT!
heb de taarten net bekleed en ben bezig met decoreren. Tot nu toe gaat het goed. Gelukkig!
Met botercreme extra heb ik nooit problemen gehad met zwetende taarten.
Heb wel veel last van de fondant met dit wer alles plakt enz.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Spoed!!! Afsmeren