Onderwerp: filodeeg met mascapone
ik wil graag bakjes maken van filodeeg en deze vullen met mascapone en aardbeien. Ik weet alleen niet met wat ik die mascapone moet aan maken graag jullie tips
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » filodeeg met mascapone
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil graag bakjes maken van filodeeg en deze vullen met mascapone en aardbeien. Ik weet alleen niet met wat ik die mascapone moet aan maken graag jullie tips
Ik kan je niet helpen met je vraag maar ik heb je even gemeld bij de modjes. Deze rubriek dient namelijk om je creaties te showen. In een andere rubriek ga je waarschijnlijk meer reacties krijgen
Zolang al lid en dan toch in een show-rubriek een vraag-topic starten...
[MOVE] --> Bakken & Vullen
Ik zou gewoon wat suiker door de mascarpone kloppen, dan smaakt het als een soort dikke slagroom.
Wat je ook kan doen is wat witte chocolade smelten en die erdoor roeren maar dat zal ook wel weer niet mogen van Sonja...
Slagroom net niet dik kloppen met poedersuiker, daarna losgemaakte mascarpone erdoor mixen. Wel goed de mascarpone losroeren anders krijg je klontjes in je "aangevette slagroom".
Aardbei pureren en dat over het mengsel gieten, daarna garneren met de rest van de aarbeien en geschaafde witte chocolade.
Maar dit zal ook wel niet van Sonja mogen
Een paar eetlepels aardbeienjam?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » filodeeg met mascapone