Onderwerp: Swiss Meringue, wat vraagjes
Hallo allemaal,
Ik maak altijd Swiss Meringue Crème, volgens het recept van tartacacabra... Ik vind deze heerlijk en makkelijk wat je kunt er ook mee afsmeren... Maar nu heb ik sinds gisteren iets raars
Ik heb de crème gemaakt zoals ik het altijd doe en ik gebruik de versie 1-2-2. Maar hij was gisterochtend heel erg dun door het warme weer. Dus ik heb de crème in de koelkast gezet. Toen ik het
's avonds wilde gebruiken heb ik het nog heel eventjes zachtjes doorgemixt... Tot mijn verbazing zag ik allemaal kleine bolletjes... Je proeft er helemaal niks van maar het ziet er gewoon niet mooi uit! En nu baal ik ontzettend want het was 1 kg grasboter en vind dit toch wel zonde...
Mijn volgende vraag:
Wie van jullie vriest deze crème wel eens in? Ik vind namelijk dat wanneer hij uit de vriezer komt dat hij er heel anders uitziet... De smaak is nog wel hetzelfde alleen het ziet er anders uit... Ik vries het daarom eigenlijk ook nooit in...
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl