Onderwerp: Favoriete vulling combi
Wat is je favoriete vulling combinatie?
en heb je de recept hier van het forum?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Favoriete vulling combi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is je favoriete vulling combinatie?
en heb je de recept hier van het forum?
Ik ben altijd wel blij met ganache, fruit, caramel, fudge, nootjes, bc, e.d.
Een aantal recepten heb ik van amerikaanse sites, een aantal van mijn opa en een antal zelf uitgevogeld
Denk dat hier de meeste combi's wel te vinden zijn
ja bedankt kadohke...
Ik wou alleen weten welke favoriet zijn bij de forummers. die lijst is zo lang dat ik door de bomen het bos niet meer zie haha...
toch bedankt
Ik vind monchou vulling gecombineerd met fruit erg lekker. Vooral aarbeien. Dan hou ik de monchou wel lekker fris, zodat het niet een heel zoet tartje wordt
ik vind de combinatie citroenkwark/lemoncurd erg lekker! Lekker fris bij het 'zoete' van het fondant!
Ook vind ik aardbeienmouse/aardbeienjam ook heerlijk!
Zoals je ziet houd ik van simpele/neutrale smaken! (ik ben niet zo'n combinatie wonder!)
ik wil mijn taart vullen met laagje aardbeienjam met bbr, en dan een laag met botercreme.. zou dat lekker zijn?
waar staat de afkorting bbr voor eigenlijk? domme vraag maar ja
banketbakkers room wist ik ook eerst niet hihi en geen 1 vraag is dom
Ik ben echt helemaal weg van een laag dulche-de-leche met een laag chocolademousse met nootjes.... daar kan ik van blijven eten (de stijgende lijn in de getallen op de weegschaal is iets minder leuk )
Ik ben echt helemaal weg van een laag dulche-de-leche met een laag chocolademousse met nootjes.... daar kan ik van blijven eten (de stijgende lijn in de getallen op de weegschaal is iets minder leuk
)
haha, dat hoort bij het vak... hebben we allemaal last van hihi
nog nooit dulche de leche geprobeerd... en wat voor nootjes gebruik je?
BBR=banketbakkersroom.... haha stom dat ik daar niet op gekomen ben. Bedankt meid
Nog andere combinaties????
Wij vinden botercreme met bananensaroma erdoor en een laagje lemoncurd erg lekker!
Mijn favoriet blijft toch de bokkepootjesslagroom, of pralinébc, Mmmm .... of gewone slagroom met een laagje caramel onder. Of double lait -hier beter bekend als bonbonblocvulling- met crunchy chocoladebolletjes...
Wat fruit betreft hou ik er wel van om biscuit te vullen met vanillebc/bbr en daartussen (bevroren) framboosjes te leggen. In tegenstelling tot de meesten op het forum geen grote fan van lemoncurd, maar wil't wel es proberen met limoen ipv citroen
ik ben gek op lemoncurd met almhof citroenkwark en evt nog slagroom. maak dan botercreme en biscuit ook met citroenaroma. lekker fris. almhof is wat drogere kwark zodat niet meteen je biscuit zo doorweekt is.
Ik ben ook wel eens benieuwd naar combi's die echt niet werken samen...... Zelf vond ik chocolademousse en bostogne botercreme echt te machtig.......
ik ben gek op lemoncurd met almhof citroenkwark en evt nog slagroom. maak dan botercreme en biscuit ook met citroenaroma. lekker fris. almhof is wat drogere kwark zodat niet meteen je biscuit zo doorweekt is.
Klinkt goed!
Millewijn schreef:Ik ben echt helemaal weg van een laag dulche-de-leche met een laag chocolademousse met nootjes.... daar kan ik van blijven eten (de stijgende lijn in de getallen op de weegschaal is iets minder leuk
)
nog nooit dulche de leche geprobeerd... en wat voor nootjes gebruik je?
dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, de eerste keer waren het hazelnoten (toen had ik uber-lui een reep hazelnoot-puur in de slagroom gesmolten, maar gaf niet echt een denderend homogene massa, smaak was prima) en de 2e keer een bakje noten-mix die ik in de kast vond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Favoriete vulling combi