Re: altijd loslatende cc papiertjes.....wie weet de oplossing?
het ligt echt aan de papiertjes van dr oetker, ik heb het een paar maanden geleden aangegeven (op doosje staat een ref nummer wat je dr oetker kan doorgeven) dit was hun antwoord op mijn mail:
"Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht over Cakevormpjes. Het spijt ons dat u een minder plezierige ervaring met dit product had.
U gaf aan dat de cakevormpjes na het bakken niet rondom de cakejes bleven zitten. Wij hebben uw bevindingen doorgesproken met onze afdeling Kwaliteit. Zij vertelden dat de vormpjes rondom de cakejes horen te zitten. Helaas hebben wij een storing gehad tijdens het productieproces. Inmiddels hebben wij de controle hierop verscherpt.
Graag sturen wij u een pakket met diverse Dr. Oetker producten. Dit pakket wordt over ongeveer drie weken bij u bezorgd.
Wij vertrouwen erop dat uw bericht naar tevredenheid is beantwoord en wensen u veel bakplezier.
Met vriendelijke groet,
Dr. Oetker Consumentenservice"
ik zou het even aankaarten bij dr oetker. En omdat ze aangegeven hadden dat het om een foutieve productie ging dacht ik koop gewoon nieuwe maar die deden ook rot...nu gewoon geen dr oetker meer.