Re: Lang niet gepost...
ow Mascha, jeetje wil je alsjeblieft weer vaker posten zodat we weer lekker vaak van jouw mooie creaties kunnen genieten? het zijn stuk voor stuk prachtwerken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang niet gepost...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ow Mascha, jeetje wil je alsjeblieft weer vaker posten zodat we weer lekker vaak van jouw mooie creaties kunnen genieten? het zijn stuk voor stuk prachtwerken!
Wat een sjieke parade. Allemaal plaatjes van taarten.
wauw, wat een knappe taarten. ik ben weg van de witte
Prachtig mas! leuk dat je weer post!
Bedenk me nu, dat ik geen vrij kan krijgen volgende week. Zal ik het anders maar opsturen naar je? Mail me even je adres
Ze zijn prachtig, mooi strak en rustig, geweldige bloemetjes, en die vlinders zijn ook heeeeel lief. Leuk dat je weer eens wat post, muppet!
Ze zijn weer prachtig vindt vooral die met paars erg mooi!
Wauw Masch, wat een gafe parade!!! Stuk voor stuk kunstwerken! Ik vind die excentrisch gestapelde echt een meesterwerk, gewoon heeeel knap hoe dat blijft staan!
Die laatste is inderdaad echt super, mooie kleuren! En allemaal zó strak... zucht!
Groetjes, José
Super mooie parade zeg!!
Ze zijn stuk voor stuk allemaal mooi!
Wauw, prachtige taarten! Van mij mag je vaker posten hoor
Welkom terug!!
Je taarten zijn erg mooi en strak
Wat heb ik je taarten gemist! Prachtig zijn ze, werkelijk waar . Geweldig om te zien
Wat een leuke reacties allemaal! Fijn om te horen dat jullie mij(n taarten) gemist hebben! Voel me weer helemaal welkom hier
@ Jol: Ik zag ook duidelijk een stijl terug ja. Het is wel moeilijk om uit te komen, want ik vind het soms ook wel leuk om drukke taarten te maken, maar mensen zien mijn website en willen een rustige taart, de 'drukke-taart' mensen zullen wel verder kijken naar iemand die meer hun stijl maakt... Dilemma
Prachtig, ik vind de eerste met de grijze bloemen het mooist!
mooie taarten!!
gaat zo'n overhangende taart niet uitzakken?? of doe je er dan een steviger bord onder?
Wauw stuk voor stuk prachtige taarten.........SUPER.........
moooiiiii!
wauwwwwww!!!!!! Wat een geweldig mooie kunstwerken!
(ik mis een "I'm not worthy" smiley hier hihi )
Nou, je hebt alles behalve niet stilgezeten . Heerlijk dat je weer post. De taarten zijn weer stuk voor stuk plaatjes!
ooooooooooooohhhhhhhhhhhh...wauw! super taarten kun je maken hoor!
groetjes neeltje
Jaaaaa, daar is ze weer met een paar plaatjes van taarten!!!!
Heel prachtig! wat een hoop mooie verschillende bloemen! Geweldig...
Fijn om weer taarten van je te kunnen bewonderen! Een hele mooie stijl en zo superstrak allemaal.
Wat een schitterende parade.
supergaaf wat een plaatjes bij elkaar! Dat rood met wit vind ik wel lekker knallen, en die witte is echt prach-tig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang niet gepost...