Onderwerp: Lang niet gepost...
Ben een tijdje wat minder op het forum geweest, maar nu heb ik eindelijk weer eens m'n foto's geupload.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang niet gepost...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben een tijdje wat minder op het forum geweest, maar nu heb ik eindelijk weer eens m'n foto's geupload.
OOOOHHHH wat mooi!! Ik vind ze ect stuk voor stuk sierlijk, strak, origineel en mooi, maar die witte is wel echt heel erg briljant!!
welkom terug weer...miste je taarten al..en ze zijn weer helemaal toppie...mooi hoor
Hey, welcome back! Ik heb je gemist , en je taarten ook!
Je bent het niet verleerd ze zijn top!
wauw wat een mooie taarten
Prachtige parade, dat was het wachten waard! Ik vind ze allemaal super, met een kleine voorkeur voor de eerste
prachtig!! echt stuk voor stuk super mooi, elegant ook!
Ongelooflijk wat een mega-mooie taarten, echt byzonder mooi
.
Ik vind de 1ste stapel en die stapel die uit 't lood gestapeld is wel héél erg gaaf gemaakt. Hoe blijft dat zo mooi staan?
TOP zijn ze .
Prachtige parade............en die rozen die zijn super mooi
Welkom terug! Goed dat je ons deze exemplaren niet wilt onthouden. Ze zijn stuk voor stuk schitterend!
waaaaaauuuuuuuwwwwwww wat een plaatjes!!! echt super mooi
prachtig! stuk voor stuk!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar is ze weer!!! Goed zo, weer heerlijk taarten kijken. Zo leuk om te zien, wat je allemaal gedaan hebt!
Prachtig werk weer, stuk voor stuk. Je hebt een echte Mascha-lijn vind ik: strakke witte taarten met rustige elegante versiering.
De beau-gateau-stijl-stapel vind ik helemaal super: ik zou 'm zelf niet kiezen maar het lijkt me geweldig om te maken!
Fijn, dat je weer post!
Wat leuk om weer es wat taarten van je te zien! En wat voor taarten!!!!
Ben helemaal weg van je onderste vierkanten met de paarsige bloemetjes.
Die ga ik ook opslaan. punt
Joepie, fijn dat je terug bent en ons weer trakteert op een Mascha-parade. Stuk voor stuk weer prachtig, strak en chic! De uit het lood stapel is echt geweldig. Ze zijn gewoon allemaal zo mooi om naar te kijken.
En welkom terug!!
Ik miste je al Mascha! Maar je hebt niet stilgezeten zie ik.. Mooi hoor, stuk voor stuk!
Erg chique...erg mooi!
Allemaal weer mooi! (Zoals altijd
) Mijn persoonlijke favoriet is de laatste! Hoewel ik de meeste bewondering heb voor de 'uit-het-lood'-taart, wow!
Groetjes, Jozien.
Ja dat is ook mijn keuze! Maar zoals al gezegd; ze zijn echt prachtig!!!!
Ook ik miste je hier op het forum, super om weer even van je taarten te mogen genieten...ze zijn weer super!
supertaarten en jammer van je andere berichtje, maar als ik dit zo zie, moet er echt iets misgegaan zijn met de eerste taarten.
Wat een geweldige taarten allemaal weer,had al je berichtje gelezen over een ontevreden klant,maar aan de desbetreffende taart is echt niets tezien,volgens mij valt jou niets te verwijten,zou je eigen foto's ook aan het bruidspaar laten zien,dat toch het andere personeel iets fout sheeft gedaan,succes!
Ze zijn allemaal even schitterend! Ik vind de rozen op de tweede taart ook prachtig!
Prachtige parade . Schitterende taarten, stuk voor stuk!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang niet gepost...