Onderwerp: Mijn winnende WK-cake
Ja ik heb gewonnen
met deze taart. Op de school van mijn oudste was gevraagd of moeders (waarom eigenlijk niet ook de vaders) een WK-cake wilden bakken. Er was ook een wedstrijd bij en de mooiste en lekkerste taart kon winnen. Nou dat is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om een taart te bakken. En dat is het geworden: gevuld met sinaasappelkwark gemengd met slagroom, een laag abrikozenjam en afgesmeerd met bc.
De stukjes werden verkocht en hij was dan ook zo weg. En het leukste van dit alles was dat ik meteen ook de vraag krijg of ik ook een taart voor iemand wilde maken voor aanstaande zaterdag. Haar zoon is helemaal voetbalgek dus ze wilde er ook zo een. En (wet niet of ze niet geloofden dat ik hem zelf gemaakt had bij de oudercommissie of was het een grapje) maar ze hebben hem aan de bakker laten zien in het winkelcentrum om de hoek en als ik interesse had mocht ik er meteen beginnen!
Jammer genoeg ook een rare opmerking van een andere moeder. Later bleek ze een cake gebakken te hebben met een leeuw geprint op papier boven op en die viel dan ook niet in de prijzen. Zal het jalousie geweest zijn...

!
. Dat was een leuke taart en die heeft dan ook de creatieve prijs gewonnen. Was een soort stadium van cake uit een backform en daar had ze m&m voor de spelers op gedaan met de scoren van de wedstrijd van vandaag en vlaggen van de teams van vandaag. Leuk gedaan trouwens. Ik had als eenige een taart die met marsepein bekleed was. Ja en haar taart viel niet in de prijzen.
benje de terechte winnaar