1 Laatst bewerkt door julia23 (19-06-2010 09:17)

Onderwerp: Mijn winnende WK-cake

Ja ik heb gewonnen :Y met deze taart. Op de school van mijn oudste was gevraagd of moeders (waarom eigenlijk niet ook de vaders) een WK-cake wilden bakken. Er was ook een wedstrijd bij en de mooiste en lekkerste taart kon winnen. Nou dat is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om een taart te bakken. En dat is het geworden: gevuld met sinaasappelkwark gemengd met slagroom, een laag abrikozenjam en afgesmeerd met bc.
http://lh4.ggpht.com/_SY5jjjzGlkY/TBx5ZTe-8YI/AAAAAAAAASM/uVcYoOEJtJ8/s720/IMG_7750
De stukjes werden verkocht en hij was dan ook zo weg.  En het leukste van dit alles was dat ik meteen ook de vraag krijg of ik ook een taart voor iemand wilde maken voor aanstaande zaterdag. Haar zoon is helemaal voetbalgek dus ze wilde er ook zo een. En (wet niet of ze niet geloofden dat ik hem zelf gemaakt had bij de oudercommissie of was het een grapje) maar ze hebben hem aan de bakker laten zien in het winkelcentrum om de hoek en als ik interesse had mocht ik er meteen beginnen!
Jammer genoeg ook een rare opmerking van een andere moeder. Later bleek ze een cake gebakken te hebben met een leeuw geprint op papier boven op en die viel dan ook niet in de prijzen. Zal het jalousie geweest zijn...

2

Re: Mijn winnende WK-cake

zie jammer genoeg geen foto hoop dat ie nog komt dan

3

Ja ik weet niet wat ik nu weer verkeerd doe. Ik ben ermee bezig!

4

Gelukt!

5

mooi! goed zeg

Enthousiaste groet, Maxime

mooie taart! en wat een geweldig verhaal! Ook de nare opmerkingen oid, moet je als compliment opvatten, zeker weten!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Nou hij is helemaal super hoor ...

8

Mooie taart

9

mooie taart hoor! ik weet natuurlijk niet hoe de rest eruit zag maar het lijkt mij een terechte winnaar!
hij is lekker strak en heeft mooie felle kleuren!

wat had die jaloerse moeder op je taart aan te merken dan? ben nu wel benieuwd... als zelfs wij al geen foutjes zien... ;)

...Rozengeur en Marsepein...

10

Terechte winnaar!! En inderdaad, klinkt als jaloezie..

.. Want taart kan altijd!!

11

super, het is ook wel erg mooi, natuurlijk heb je gewonnen

12

is even uitzoeken he met die foto's maar is je toch gelukt super en de taart is ook super geen wonder dat je gewonnen hebt wat zal je zoon of dochter dat kon ik er niet uithalen trots op je zijn geweest lieve grtjes geertje

13

heel leuk gedaan!!

14

mooooi gelukt :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

hele leuke taart  :thumb:

carpe diem

16 Laatst bewerkt door mamannette (19-06-2010 16:31)

das cker weten jaloezie!! supergaaf is ie!!

mag ik m inspikken? heb die uitsteker ook van de week binnengekregen! kan niet wachten om m te gebruiken.

en heb je het op een fondantondergrond gelegd
??

Let them eat cake
http://annettes.tk/

17

Als NL nu niet WK kampioen wordt...aan deze taart ligt het zeker niet! Wat een knaller! Hardstikke GOED!

Als je het niet zeggen kan, bak het dan!

18

Hele mooie taart!

Plunger cutters in de aanbieding kijk snel.http://www.taartwinkeltje.nl

hoi!
gefeliciteerd!!! en wat leuk die reactie! alleen dan weer jammer dat er dan ook mensen zijn die een ander niks gunnen...
groetjes neeltje

20

Ben geen voetbalfan, maar met deze taart heb je me om. Hij is prachtig  ;)

Verander wat je niet accepteren kunt. En accepteer wat je niet veranderen kunt

21 Laatst bewerkt door julia23 (19-06-2010 19:06)

mamannette schreef:

das cker weten jaloezie!! supergaaf is ie!!

mag ik m inspikken? heb die uitsteker ook van de week binnengekregen! kan niet wachten om m te gebruiken.

en heb je het op een fondantondergrond gelegd
??

Hi annette,

heb hem als een puzzel gemaakt. Gewoon afbelding van internet en dan puzzelen. is helemaal van marsepein. Succes met je taart en ben benieuwd hoe die van jouw er uitziet.

22

Ik vraag me nou ook af watvoor opmerking die andere moeder had. Ben niet nieuwsgierig, alleen sterk geinterreseerd :lol: !

Ohja, voordat ik het vergeet :Wat een supertaart! Een echte winnaar!

Goetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

23

Even over de opmerking. Het was iets in de trend van geen eerlijke concurrentie, en ja zo veel tijd moet je maar hebben (zij werkt en ik ben thuis bij de kids) en dat een andere de terecht winner zou zijn   :think:   . Dat was een leuke taart en die heeft dan ook de creatieve prijs gewonnen. Was een soort stadium van cake uit een backform en daar had ze m&m voor de spelers op gedaan met de scoren van de wedstrijd van vandaag en vlaggen van de teams van vandaag. Leuk gedaan trouwens. Ik had als eenige een taart die met marsepein bekleed was. Ja en haar taart viel niet in de prijzen.
De prijs daar was het mij niet om ik had gewoon plezier in het maken van de taart. Voor mijn dochter was het wel heel belangrijk omdat ze bij de tombola niet gewoonen had was ze bijna in tranen dus de prijs maakte het weer goed. Waren trouwens 4 senseo mokken in delftsblauw motief. Dus daar drinkt ze nu de hele dag uit - geen koffie uiteraard. Ik weer heel blij want ze is een heel slechte drinker :Y .

24

thanks girlie 4 the tip!

wat een onzin van die vrouw, ik werk 40 uur per week en stond afgelopen week tot 's avonds laat  in de keuken om wat voor de "wereldreis" op school te maken. dussssss overrrrrruleeeed  :lol:  hij is gewoon VET gaaf!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

25

Tsjonge, wat kinderachtig, zeg! Echt een gevalletje van een ander niks gunnen. Of gewoon pure jaloezie.
Als je thuis met je kids zit, betekent dat niet automatisch dat je alle tijd van de wereld hebt, moeder zijn is immers ook een fulltime baan!
Nou, ga jij maar maandag, als die andere vrouw op haar werk zit, lekker genieten van je dochter als ze uit haar mooie kopje drinkt en verder niks van haar kinderachtige opmerking aantrekken.
Zolang je de jury niet hebt omgekocht :+  benje de terechte winnaar :Y  (Jij kan er toch ook niks aan doen dat je zulke prachttaarten kan maken ;)  )

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja