1

Onderwerp: recencie Holland Sugartshow verwijderd?

Ben ik nou een beetje dement aan het worden? Het staat mij bij dat er een paar dagen na de beurs begin mei in Alphen op de homepage een recencie heeft gestaan over de beurs met allerlei verwijzingen naar deelnemers en wat foto's. Ik vond die poppetjes met pijpenraggers namelijk zo leuk en kan het nu dus niet meer vinden.

2

Re: recencie Holland Sugartshow verwijderd?

:think: Ik weet niet welke je bedoelt... Misschien dat Pooh het mysterie kan oplossen? Die verzorgt het nieuws en de reviews, maar ik kan me over de Sugarart Show niks herinneren :nooo (maar dat kan ook aan mij liggen - heb afgelopen weekend gehoord dat ik een narcose tot een jaar lang de schuld mag geven van vergeetachtigheid :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3 Laatst bewerkt door Pooh (14-06-2010 18:57)

Hier bij de reviews? Daar heeft geen recensie van HSAS gestaan. :nooo Er staat er wel eentje in de nieuwsbrief van MjamTaart!.

@Marianne, :Y dat effect heeft magnesium ook al O-)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Huh, ik dacht dat ook!

Groetjes Natasja!

5

Hmm.... snap er niets meer van. Ben er heilig van overtuigd dat er "iets" op de homepage heeft gestaan.

6

bedoel je dit?

07-05-2010 | Sugar Art Show, een nieuwe review en nieuwe '10'

Dit weekend is Alphen aan den Rijn het toneel van taartminnend Nederland, ideaal om het slechte weer te ontlopen of als cadeautje voor moederdag. De Holland Sugar Art Show is zaterdag 8 en zondag 9 mei in Zegerplaza Alphen a/d Rijn.
Hiske heeft deze keer een mooie en uitgebreide review geschreven over de Jem stencils. De smaak te pakken gekregen na het lezen van deze review? De webshop verkoopt deze stencils en is ook te vinden op de Sugar Art Show.
Ondertussen is er ook weer een nieuwe '10 vragen aan...', deze keer met Sigrid van De TaartenTante's.

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

7

Meer dan bovenstaande heeft er echt niet opgestaan, ik heb zeker geen verwijzingen naar deelnemers op de site gezet. Dan heb je dat toch ergens anders gezien :think:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com