Onderwerp: Bruidstaart met giraffen
Pfff, wat een ramp de afgelopen week met dat vocht in de lucht!!!
Moest ik ook nogeens een bruidstaart maken die helemaal mijn smaak niet is . De bovenste taart moest op z'n kant omdat de bruid ooit eens een taart (op z'n kant) in haar fietstas had vervoerd. Ze hadden ook een plaatje van kussende giraffen, dat moest er ook op. Omdat hij zo'n 2 meter lang is en zij vrij klein, moest het ene girafje op een kratje Brand bier. De versiering op de taart moest ala trouwkaart. Jaja...
Gevuld met aardbeiencrème met stukjes aardbei en aardbeienjam.
Ik was al niet helemaal gelukkig met het resultaat (omdat het niet mijn stijl is), kom ik daar om op te bouwen, is het buiten!!! Er liepen ook allemaal kippen rond en een hongerige hond. Uiteindelijk kon ik de taart in een koelkast zetten die niet aan was, maar hij stond iig beschut tegen de beesten. De topper moest ik er maar af laten want de taart moest nog verplaatst worden en die zou dan vallen. Nou, het zal mij benieuwen of ze het later voor elkaar hebben kunnen krijgen...
Ik had me voorgenomen om alleen nog maar "gewone" mooie bruidstaarten aan te nemen, maar ze doen altijd pas hun ideëen uit de doeken als ze hier zijn om te komen proeven. Tja, en dan kan ik echt geen nee meer zeggen hoor .
Bedankt voor het kijken
Groetjes, José